Kiire ja stressi

tiistaina, joulukuuta 21, 2010

On tää joulu kyllä semmonen. Pitäisi olla rauhaa ja ihania hetkiä rakkaimpiensa kanssa, mutta mulla on kauhea stressi ja kiire joka paikkaan. Eihän tästä nyt tule mitään. Muutama joululahja ostamatta ja lähes kaikki paketoimatta. Ensi vuonna aloitan joululahja ostot jo kesällä :D Hennesin pakettikin jo kotiutui. Boyfriend style farkut meni palautukseen. Ne oli aivan kamalat. Tai siis eivät istuneet mun päälle laisinkaan. Mulla on tuo valokuvaus nyt ollut vähän hiljaiselolla ja muutenkaan en viitsi joululahjoista laittaa kuvia, koska muuten nuo miun rakkaat tulevat täältä ne bongaamaan. Mulle tuli muutenkin pienimuotoinen masennus ostamistani lahjoista. En ole niihin juuri ollenkaan tyytyväinen. Tuntuu, että ne on ihan huonot ja mielikuvituksettomat. Noh, vielä olis pari päivää aikaa käydä ostamassa, mutta rahapussikin tuntuu jo aikas tyhjältä. Mä en ala! Noh, tuleehan näitä jouluja ja sitten voin panostaa parempiin lahjoihin. Mutta kuvia tulee kyllä joulun jälkeen kun lahjat on jaettu :) Samoin saamistani lahjoista laitan juttua :) Ainiin, tuli mulle myös Nellyltä tilaama meikkipaletti. Tästäkin kuvaa tulossa kyllä :) Mutta nyt tosiaan kiire painaa niin parempaa juttua tulossa kyllä :)

Ihanaa jouluaaton odotusta kaikille <3

You Might Also Like

0 kommenttia