Pähkäilyä

keskiviikkona, joulukuuta 15, 2010

Mulla on aivan kauhea hinku päästä opiskelemaan kosmetologiksi. Olen tätä ajatusta sulatellut jo pidemmän aikaa ja koko ajan tunne senkun vahvistuu. Ongelmana vain on se, että pitäisi päästä aikuiskoulutus linjalle ja saada samalla työt natsaamaan opiskelujen kanssa. Miten mä saan sen muka onnistumaan? Teen töitä vuoro viikoin iltaa ja aamua. Koulu tulisi olemaan varmaan pelkkästään iltaisin. Tuntuu, että tämä haave alkaa olla ihan mahdoton toteuttaa. Eli se olisi työpaikan vaihto (jonka tekisin kyllä mielelläni) edessä, mutta nekin on kaikki kiven alla. Tää on vaikeeta. Samalla olisi saatava tulot pidettyä suht samana. APUA! Miksi elämän pitää aina olla niin monimutkaista. Toisaalta, onko ala sitten juuri se oikea minulle vai olisiko jokin toimistotyö tai jopa tallin pitäminen enemmän se mun juttu. Voihan. Ikääkin alkaa jo olla, että pitäisi nyt nopeasti päättää mitä haluaa tehdä. Ainahan sitä on mahdollisuus vaikka elämänsä viimeiseen päivään asti opiskella, mutta eiköhän me kaikki haluta tehdä sitä mikä tuntuu omalta jutulta. Kertokaa ihmeessä mulle, jos olette käyneet/parhaillaan aikuiskoulutuksessa, että miten saatte kaiken toimimaan :)

kuva:google

Tällästä höpinää  ja pohdintaa tälle illalle.

You Might Also Like

0 kommenttia