Voihan JOULU!

tiistaina, joulukuuta 14, 2010

Tässä alkaapi pikkuhiljaa jo olemaan pienoinen stressi. Ei ole tietoa vielä, että missä jouluaatto vietetään, varmaan ihan vaan kotosalla tai sitten menemme siskoni tykö niinkuin muutamana viime vuonna. Lahjoja ostettu vasta kahdelle ja monta vielä ostamatta. Yhdelle kummitytöistä ja tämän isosiskolle myös pieni lahja (minun ihana serkkutyttö). Nämä olisi pitänyt pistää postin mukana kulkemaan, mutta nyt kävikin niin, että äiti on lähdössä sinne suunnille niin menevätkin paketit hänen kyydillä perille. Joten monen monta pakettia vielä ostamatta ja missä ihmeen välissä mä kerkeän ne ostamaan. Mitä ihmettä mä keksin kaikille lahjaksi? Mun elämäni miehelle, äidille, isälle, veljelle....jne... APUA! Taas varmaan aika perinteinen, kauppaan vaan ja mitä käsiin osuu. En oikeastaan koskaan ole sen kummemmin miettinyt mitä kellekkin ostan vaan kaupassa sitten otan ne jutut mitkä eniten miellyttää.

Harmittaa kovasti kun tämän blogin kirjoittelukin on nyt ollut niin kovin hiljaista. Jotenkin kaikki jutut vaan on kasaantunut ja hermot kireellä ja mitä vielä. Hermoloman paikka töistä ja arjesta, se olis paikallaan.

Hennesin pakettikin tuli jo viime viikolla. Valkoiset tregginsit menee palautukseen, huonon malliset. Samoin nahkaleggarit palautan tai sitten vaihdan koon pienempään jos ne vaikka olisi vähän paremmat. M koko oli hassu, pohkeista melko piukat, mutta vyötärö ja reidet löysät. Vai olenko mä sitten vain niin kovin oudon mallinen? Kuvia tulee lähipäivinä :)

Mutta jatketaan taas tästä :)

kuva: weheartit

You Might Also Like

0 kommenttia