I´m like a child in a candy store

maanantaina, maaliskuuta 21, 2011

Moikka moi vaan kaikki ihanat lukijani!
Niin se viikko taas lähti käyntiin ja oikein hyvillä mielin lähtikin. Viikonloppu oli niin ihana, että se antoi kyllä virtaa tälle viikolle. Ainut miinuspuoli oli eilis illan pääkipu, mutta onneksi sekin nyt on mennyt pois. Ainut levähdys oli siis siinä pääkivun pois saamisessa, muuten on oltu koko ajan liikkeessä ja touhuamassa.

Oli niin ihanaa olla kyläilemässä. Siellä sukulaisissa meni koko viikonloppu ja en voi muuta sanoa kuin ihanaa oli! Käytiin ihanassa puulämmitteisessä saunassa, oltiin pulkkamäessä ja leikittiin lasten kanssa. Mieheni sai synttärilahjaksi minun rakkaalta serkkutytöltä kasvohoidon. Hän on ensimmästä vuotta opiskelemassa kosmetologiksi ja saa (ehkä me jopa vaadittiin ;D) meihin kokeilla kaikkia hoitoja ja tuotteita. Minä sain meikkauksen ja ihanat kynnet. (Jos luet tätä niin kiitos rakas serkku <3) Nyt sitten odottelemme häntä meille kyläilemään, että saataisi taas lisä hoitoja ;) Siellä pulkkamäessä oli oikein hauskaa. Minä, mieheni, kolme serkkutyttöäni (yksi heistä on kummilapseni) ja heidän tyttökaveri naapurista. Itse laskin jopa yhden laskun, mutta päätin jättää sen paremmille laskijoille, sillä mulla valahti meikit ekan laskun jälkeen :D Päätin pysyä kameran toisella puolen ja sainkin oikein mahtavia kuvia :) Katsotaan, josko sieltä voisi pari vaikka julkaistakin. Muutoin kamera sitten pysyikin kassissa. Enpä sitten tajunnut ottaa muita kuvia (hyvä minä). Syötiin myös todella hyvin, eli vapaat oli oikein onnistuneet.

Tänään aamulla sitten heräsin suht ajoissa ja tallille heti. Ihmetystä riitti, kun taas tuli lunta taivaalta. Eikös nyt oikeesti voisi jo riittää..? Me päätettiin äidin kanssa torstaina katsoa H&M:n vaatevalikoimaa ja pistää ehkä tilausta menemään. Huomasin perjantaina, että mulla ei ole oikeasta tarpeeksi käyttökelpoisia vaatteita. Eli nyt on pakko tehdä vaatehuoneen tyhjennys sit pikkuhiljaa täyttö. Mulla on vaatteita edelleen yläaste ajoista lähtien, että olisikohan oikeasti aika vaan luopua niistä..

Yksi ilon aihe tänään oli myös huomata, että blogilistan kautta mun blogia lukee jopa 5 ihmistä :) Jee!! Saa kyllä rekisteröityä tuon google lukijan kauttakin ;) Tämä toi taas lisää innostusta :) Ja vielä yksi innostus lisää tuli siitä, kun tuo rakas mieheni patisti minua tilaamaan rajattoman netin puhelimeen :) Nyt harjoittelen käyttämään sitä niin jos saisi noita postauksiakin useammin tehtyä ;)

Mutta tällästä höpinää tälle päivälle. Oikein ihanaa viikonalkua kaikille :)

You Might Also Like

0 kommenttia