I´m sooooo tired

tiistaina, maaliskuuta 29, 2011

Vaan näin taas pääs käymään. Mä simahtelen pystyyn vähän väliä, vaikka mukamas nukuin ihan suht pitkät unet. Menihän se yö taas vähän väliä heräillen ja kellon soidessa uni olis maittanut enemmän ku hyvin. Mutta sain äsken ihan mielettömän ihanan piristysruiskeen. Mun rakas kävi moikkaamassa mua tässä töissä ja sehän jos mikä piristää ♥ Voi että, kun pieni asia voi tehdä ihmisen onnelliseksi.

Tänään taas tallipäivä ja mietittiin kullan kanssa josko sitä illalla vielä menisi salillekin. Katsotaan, se voi meinaan olla että nukahdan tallin jälkeen oitis kun istahdan. Aika pitkälti mun ajatukset pyörii nähtävästi tuossa nukkumisessa :D



kuvat: we♥it

Heikohkon ulosantini vuoksi taas vaihteeks lyhkänen postaus vailla järjen hiventä. Mä meen kohta syömään riisipuuroa ja odotan kotiin pääsyä.

You Might Also Like

0 kommenttia