Tuotteiden kokeilua

tiistaina, maaliskuuta 15, 2011

No väsyttäähän mua tänäänkin, mutta arvioideni mukaan silti vähemmän mitä oletin. Eilen illalla tuli zumbattua ja tehtyä tonnikalapasteijoita. Ja pakkohan mun oli mennä päikkäreille, koska meinasin uuvahtaa jo auton rattiin. Kerkesin vetästä semmosen reilun tunnin.

Päivän aiheeseen.
Mulla loppui mun luottoripsiväri viimeviikolla. Tai oikeastaan sen loppu kerkesi vähän kuivahtaa, joten käyttö oli lähes mahdotonta. Olen käyttänyt siitä asti, kun se tuli markkinoille, L'oréalin Double Extension Beauty Tubes ripsaria ja se onkin ollut mulle paras vaihtoehto. Herkkäitkuisenakin se pysyi oikein hyvin ripsissä ja se teki ripsistäni pitkät ja suht tuuheat. Ainoa miinuspuoli tässä oli sen poistaminen, koska se vaatii todella lämmintä vettä ja todella pitkän kostutuksen pois lähteäkseen.  Lauantaina sitten menin kaupasta  ostamaan uutta, mutta juuri mun ripsari oli loppunut. Eihän siinä auttanut muu, kuin ottaa kokeiluun joku uusi vaihtoehto. Robin Hoodissa Doublen hinta on 17.90€ ja yritin sitten etsiä halvempaa vaihtoehtoa, sillä pelkona oli ettei ripsari ole niin hyvä kuin tämä luottoripsarini. Päädyin Maybelline The Falsies maskaraan hinnan ja sen mainostekstin perustein. Eli hintaa tällä oli 12,90€. Sunnuntaina sitten kokeilin sitä ensimmäistä kertaa ja olin aikas pettynyt lopputulokseen. Harjaosa on kaareva ja mielestäni todella vaikea levitettävä. Piti laittaa monta vetoa, että ripsiväri alkoi edes näkyä ja sitten se alkoikin jo melkein heti klimppaantua. Ei tehnyt ripsiäni kovin pitkiksikään. Tuuheus tuli sitten klimpeistä. L'oréalin kanssa ripseni eivät tarvitse taivutusta, koska minulla on suht kaarevat ripset jo valmiiksi, mutta Falsieksen kanssa ihan välttämätön. Mieheni ei juurikaan huomannut eroa, mutta omiin silmiin ero oli huomattava. Jos saan tämän myytyä pois niin hyvä, mutta muutoin sitä on kai sitten käytettävä. En raaski heittää poiskaan ja muutenkin sehän vasta tuhlausta olisikin. Mutta todettava on ettei tämä minun ripsilleni ole sopiva.


Toinen tuote mitä me olemme ottaneet kokeiluun on Listerine suuvesi. Ihan vain huvin ja hyödyn vuoksi ostettiin. Ja pakko sanoa, että hampaat tuntuu pitempään puhtailta. Mieheni valitsi lilan Total Caren ja minä turkoosin Total Care Sensitiven, joka sopii vihloville hampaille. Valitsin tämän kyllä siinä toivossa, ettei se olisi niin vahvaa mitä mieheni totesi Total Caren olevan. No, huti meni sekin luulo. Vahvaa on, mutta siihen tottuu suht nopeasti. Muutaman käyttökerran jälkeen pystyy jo helposti purskuttamaan sen 30 sekuntia. Käyttö on siis helppoa, 30 sekunin purskuttelu ja sylje pois. Purskuttelun jälkeen suuhun jää, mieheni sanoja lainatakseni, "mummomainen fiilis". Tämähän siis käytännössä tarkoittaa sitä, että ikenet ja kieli menee hassun ruttuiseksi, mutta tämä tunne kestää suussa vain hetken. Suuhun jää ihan mukavan raikas tunne, mutta itse en niinkään välitä mausta. Minun mielestäni ärsyttävin juttu on käytön jälkeen tunne, että pitää sylkeä paljon saadakseen kaikki pois suusta. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen minulla tuli vatsa hieman kipeäksi, johtunee siitä etten sylkenyt tarpeeksi vaan nielin sitten tuotetta. Mutta kokonaisuudessaa tuote on oikein passeli.

kuvat:google

Tänään olisi sitten tarkoituksena mennä taas BodyPumpiin. Viimeksihän menin siitä aika hajalle ja omistin kolme päivää äärimmäisen kipeät lihakset. Toivottavasti nyt ei tule niin kipeäksi, koska keskiviikkona olisi tarkoitus mennä kahvakuulailemaan. Mutta jatketaanhan tätä aurinkoista, mutta kylmän tuulen päivää :)

You Might Also Like

0 kommenttia