Vois silti nukuttaa

keskiviikkona, maaliskuuta 09, 2011

Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja lähdin aamusta heti salille. Yhdeksältä oli herätys ja samantien koira pisulle ja salille. Tulipa taas hyvä mieli kun kävi reenaamassa. Huomenna aamulla olisi vuorossa talleilua, joten vasta perjantaina sitten uudelleen salille. Mulle tuli salin omistaja juttelemaan ja päädyttiin hänen kanssa siihen, että voisimme tehdä minulle sopivan kunto-ohjelman päästäkseni haluttuun tulokseen. Pitänee varailla aikaa, vaikka en tiedä onko tässä mun omassa treenissäkkään mitään vikaa.

Aloitin vähän aikaa sitten neulomaan, koska en voinut olla innostumatta katsottuani Curiouser & Curiouser-blogin Nooran ihania taideteoksia. Mun on myös saatava tuollainen tuubikaulaliina ja ihana pikku pussukka. Mun taidoilla vaan ei välttämättä tuollaisia tehdä. Viimeksi olen neulonut yläasteella ja siitä on jo monen monta vuotta. Kyllä nopeasti muistui mieleen perus oikea- ja nurjaneule, mutta ensimmäisen pannankokeilun teen ihan vaan koko ajan oikealla. Äitihän mulle teki jo yhden pannan, hänkin innostui kun näytin Nooran tekeleitä :) Eli nyt on yksi musta panta lämmittämässä korvia. Kuvaahan en tästä edes muistanut ottaa, hyvä minä. Hitaasti ja ei myöskään niin varmasti neulon tuota ja katsotaan mitä siitäkin tulee.


kuvat:Janet

Ihan kauhea tuuli ollut tänään. Ei tuo meidän hauva kauheasti tykännyt ulkoilla, koska tuuli menee koko ajan suoraan korviin. Kotona olikin sitten ihana kömytä sohvan reunalle Ikeasta ostetun lampaantaljan päälle lämmittelemään aurinkoon. Missä auringon säteet kotona, siellä koira loikoilee. Mukavuudenhaluinen ihan selkeästi :) Tällä hetkellä olisin kyllä minäkin. Mua on jotenkin viime päivinä vaan väsyttänyt ja jomottanut päätä. Voisin mennä maailmaa piiloon kullan kainaloon peiton alle. Se paikka olis ihanan lämmin ja turvallinen <3 Mut enpä pääse vielä moneen tuntiin.

Muotiluomus-kisan voittaja on julkistettu. Kisan voitti Playing Dress Up:n Milla "paper bag"-hameella. Kyllä meni voitto oikeaan osoitteeseen. Että onneksi olkoon vain Milla :)

Mutta ei se auta muu kuin jatkaa hommia. Kivaa päivän jatkoa kaikille :)

You Might Also Like

0 kommenttia