Mahakipuinen maanantai

maanantaina, toukokuuta 09, 2011

Heippa vaan kaikille!

Nyt on äitienpäiväherkut syöty ja äitikin oli tyytyväinen päiväänsä. Meiltä sai tosiaan toivomansa muumimukin. On käyty moottoripyöräilemässä ja shoppailemassa. Mun ostossaldo jäi kovin pieneksi ja tuntuu, että miehellä oli parempi tuuri vaatteiden suhteen. Eli ei tullut turhia törsäiltyä. Ja eihän mulla tietenkään heti näin maanantain kunniaksi ole mitään kuviakaan. Mutta otan ostoksista kuvat heti, kun kerkeän. Ja kivasti vielä eilis illaksi sain migreenin. Viikonloppu oli ihan kiva ja meni taas niin tajuttoman nopeasti.

Tänään sitten olen kärsinyt vaihteeksi taas mahakivuista. Mietin jo hetken, että olisin lähtenyt kotiin potemaan tätä, mutta mieleeni juolahti etten välttämättä saa palkkaa sitten siitä, enkä tietenkään jaksa sitä kysyä. Joten tässä mä nyt kärvistelen vatsani kanssa. Zumbaamaan tänään kuitenkin mieleni halajaa, joten mahakivun on väistyttävä ennen sitä. Pakkohan näitä kiloja on yrittää tiputtaa, eihän tästä muuten tule mitään. Ja tää mun syöminen on melkosen ihmeellistä. Toisena päivänä en syö juur mitään, mutta toisena sitten saattaa mennä enemmän. Olen alkanut kirjaamaan ylös urheiluni sekä syömiseni. Harvempina päivinä saan vain n.1000kcl, mutta en oikeastaan mäyssäily päivinäkään mene pahemmin yli 2000kcl:n. Missä siis vika kun en laihdu? Enkä mä nyt mitenkään tosi epäterveellisestikään omasta mielestä syö. Noh, tätä sitten yritän tutkia.

Mä taidan nyt jatkaa vaan tätä kärvistelyä ja töitä. Mukavaa viikonalkua :)

You Might Also Like

0 kommenttia