Yhtiökokous

torstaina, kesäkuuta 30, 2011

Kiva, kun ulkona on ollut jo viikon lämmin, enkä mä ole päässyt edes nauttimaan siitä. Mun rusketus häviää vinhaa vauhtia ja tarkoitus olis sitten lauantaina ottaa sitä takaisin. Tää 8-16 työaika on muutoin kiva, en ole väsynyt ja jaksaa töiden jälkeen tehdäkin asioita, mutta tuo auringon saamattomuus mua ärsyttää. Mä tahdon aurinkoa ja rusketusta :D

Vielä lisäten tuohon eiliseen aihe alueeseen, että Lappeenrantalaiset huomio!



Kopioitu Iltalehden sivuilta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011062913978226_uu.shtml


Koiran ulkoiluttaja pelästyi:

Makkarapalasta löytyi pillereitä

Keskiviikko 29.6.2011 klo 22.32

Lappeenrantalainen koiranomistaja pelästyi, kun makkarapalasta löytyi pillereitä.

Koiran ulkoiluttaja oli koiransa kanssa Lappeenrannan Lauritsalassa, kun koira otti suuhunsa makkarapalan. Tarkka paikka oli Furulundintien maaston metsä.
Kun koiranomistaja kaivoi palan koiran suusta ja ilmeni, että makkarapalan sisällä oli vaaleita pillereitä.
Poliisi toimitti pillerit tutkimuksiin.
Paikka on hyvin suosittua koirien ulkoiluttamisaluetta.
IL


Eikä pelkästään Lappeenrantalaiset vaan kaikki ihmiset yleensäkin, katsottehan mitä hauvanne pistää suuhun ulkoillessanne? Meidän mummolan koira kuoli aikoinaan rotanmyrkkyyn ja siitä lähtien olen visusti pitänyt huolta, että kaikki kyseenalaiset ruoat, napit jne. ulkoa löytyvät eivät päätyisi koirien suuhun..

Tänään olisi vuorossa talomme ensimmäinen yhtiökokous ja harmittelen, kun mieheni ei pääse kanssani osallistumaan siihen. Naapureiden kanssa olemme hieman jutelleet, että olisi aika vaihtaa puheenjohtajamme ja seinänaapurimme ehdotti meistä jomman kumman ottavan sen pestin. No, rakkaani oli sitten sitä mieltä, että se olisin sitten minä kun pääsen kerran paikallekkin ja samallatavalla me kuitenkin tehdään yhdessä päätökset. Katsotaan nyt miten yhtiökokouksessa sitten käy, tuleeko musta puheenjohtaja, sihteeri tai ei mitään. Sen näkee sitten. Mielenkiinnolla silti odottelen.

Nauttikaahan te mun puolesta tuosta auringosta ku itse en tosiaan nyt pysty.

You Might Also Like

0 kommenttia