Finally friday

perjantaina, heinäkuuta 01, 2011

Mikä ilma! Aamusta jo +22 astetta ja mä senkun joudun mädäntyy töissä. Ikkunasta näkee kuinka ihana ja lämmin ilma onkaan, mutta mä olen täällä ilmastoidussa toimistossa... enkä tykkää yhtään. Mieluummin olisin tuolla hikoamassa tuskasen kuuman auringon alla, kuin täällä viileässä valoisassa toimistossa. Voisko joku mitenkään vaihtaa mun kanssa paikkaa? Siltikin haluaisin siis rahaa siitä ajasta :D Huomenna kyllä majottaudun viltin päälle ja nautin auringosta täysin siemauksin. Jokainen joka häiritsee mun auringon palvontaa saa tuntea sen nahoissaan :D Onneksi on siis perjantai. Pari vapaata tekee kyllä hyvää tähän väliin, sillä alkaa ketuttamaan tämä sisällä kökkiminen päivästä toiseen.


Olipas kumallinen yhtiökokous. Meidän isännöitsijä on niin omituinen heppu, että minä hallituksen jäsesenä aion kyllä pistää heebon vaihtoon. Se ei oikein mitään asioita saa hoidettua ja koko kokouskin oli ihan juosten kustu. Meidän hallituksessa on nyt kolme jäsentä, eikä edes valittu kuka on kuka.Hallitus saa kuulemma itse päättää kuka kukin on. No mä aioin ottaa sitten valtaa itselleni ja hoidan asiat vaan kunnolla, sama se mikä mun nimike sitten on. Meidän yhtiössä on kuitenkin niin ihme porukkaa, että minä ja mieheni, sekä naapurin mummo on oikeastaan ainoat jotka huolehtii asioista kunnolla. Ja tämä edellinen puheenjohtaja on kyllä tapaus. Heti ensimmäisenä eilenkin tuli vain sanomaan mulle, että "äänestäthän minua". "Joo, en tiiä, en ole ajatellut koko asiaa..." Noh, meni miten meni, niin asiat tulee silti hoidettua.

kuvat: weheartit.com

Nyt mä teen sitten työt loppuun ja toivotan teille OIKEIN MUKAVAA VIIKONLOPPUA :)

You Might Also Like

0 kommenttia