Oli synkkä ja myrskyinen yö

tiistaina, heinäkuuta 12, 2011

Mä sain melkein sydämenpysähdyksen yöllä kun koira herätti kovaan ukkoseen. Luulin sen haluavan pihalle ja unenpöpperössä lähden päästämään sitä takapihalle, kunnes salama välähtää ja paukkuu samantien, tuli mulla kiire rakkaani kainaloon turvaan :D Eipä ollut koirallakaan tarve mennä kaatosateeseen vaan kaivautui peittonsa alle turvaan. Luulen kyllä, ettei se edes halunnut mennä ulos missään vaiheessa, kunhan vain itse luulin. Piippu olisi varmasti halunnut tulla meidän viekkuun sänkyyn, kun sekin vähän pelkää ukonilmaa. Onneksi sain kuitenkin siinä ryskeessä unen päästä kiinni. Herätessäni ei ollut kuin enää pilvisen näköistä, mutta ilma muuttui nopeasti ja taas salamoi ja satoi kaatamalla. Työmatka oli rankka ajaa, kun vähän väliä mentiin vesiliirrossa ja kaikki muut autoilijat ajoivat miten sattuu. Eilisen päänsäryn syynä oli varmaan tuo ukkonen.

Tässä nyt olisi nämä mun ostokset. Vielä olisi himo käydä kunnolla shoppailemassa, mutta en raaski tuota miestäni raahata ympäri maita ja mantuja perässäni, pitää siis pyytää tyttökavereita. 

Reebook lenkkarit 19,90€ Stadium. Norm. 69,90€

Lumene kynsilakat á 3,25€ Robinhood. Norm. 3,95€

Sulkakorvikset 2,95€ Seppälä

Toppi 5€ H&M. Norm. 9,95€

Kai ne alennusmyynnit ovat jo aikalailla loppu, sillä mielestäni tavaraa oli enää melko vähän. Olen siis taas mattimyöhänen, enkä sitten saa mitään kivaa. Seuraavia aleja siis odotellessa.

kuvat: Janet

Sunnuntaina siivouksen päätteeksi tahdoin tehdä mansikkakakun. Pitihän niitä mansikoita tuoreenakin käyttää, sillä suurin osa meni suoraan pakkaseen. Mulla on siis herkkuja odottamassa kotona :P

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Oi vitsi miten herkullisen näköinen kakku! Alkoi heti tehdä mieli kunnon mansikkakakkua :)

    VastaaPoista
  2. Olin itsekin yllättynyt, että kakusta tulikin todella maistuva :) Tee ihmeessä itsekin :)

    VastaaPoista