Jännittävä päivä

maanantaina, syyskuuta 12, 2011

Hyvää huomenta ja kivaa alkanutta viikkoa. Olipahan taasen järkytys, kun aamulla kello herätti 4.35. Ei muuta kun koirien kanssa pihalle viileään ilmaan heräilemään. Tänä aamuna oli jo pakko pistää kaulalliina ja sormikkaat. En mä ainakaan olis tarennut ilman niitä +6asteen viileydessä. Kyllähän sitä siinä hyvin herää, vaikka kyllä aika kovin teki mieli palata sänkyyn miehen viereen takas nukkumaan. Eipä se taas auta ku tämä viikko painiskella tässä aamuvuorossa.

Kello 15.00 mun jännitys varmaan kohoaa täyteen mittaansa ja sitten rauhottuu. Tänään on siis työhaastattelu. Tätä haastattelua mä olen jännännyt kaikista eniten. Yhteenkään aiempaan haastatteluun mulla ei ole ollut minkäänlaista erikoista tunnetta ja olisinhan mä ne työt saanutkin, mutta ne oli liian pienellä palkalla. Nyt on kuitenkin eilisestä asti ollut ihme jännitys päällä ja ajatukset pörrää koko ajan haastattelussa. Olen vain niin hartaasti toivonut tämän olevan mulle sopiva paikka. Tästä aiheesta siis jatkettakoon huomenna. Muutoin jatkuu töiden etsiminen ihan rauhassa, sillä onhan mulla nyt kuitenkin tämä vanha työ.

Tänään taas pitkästä aikaa zumbailemaan. Ei muuta kuin oikein kivaa viikonalkua kaikille :)

You Might Also Like

1 kommenttia