Mekko ihanuuksia

tiistaina, syyskuuta 06, 2011

Ystäväni on joskus "kaukana"(päivämäärää ei tosiaan ole vielä lyöty lukkoon) tulevaisuudessa menossa naimisiin ja olemmekin lenkkeillessämme jutelleet kaikkea naimisiin menoon liittyvää. Hän kertoi, että hääpuku on hänellä jo valmiina ostettuna ja tästäkös mulle tuli kauhia himo uuteen juhlamekkoon. Tällä hetkellä kaapissa koreilee jopa kolme juhlamekkoa ja se on oikeasti liian vähän. Nellyn sivuilla olen aina ihastellut upeita pukuja ja tässä tulee omia suosikkeja. (eikä tässä ole läheskään kaikki)


   
kuvat: nelly.com

Näihin kaikkiin kyllä tarvittaisi melkoista kropan kiinteytystä, että kehtaisin päälleni laittaa, mutta upeita mekkoja kaikki ja omaan vaatekaappiini kotiuttaisin enemmän kuin mielelläni. Todella monet mekot muistuttivat Nellyn mekkokisan luomuksia ja upeitahan ne kaikki olivatkin. Mä niin haluaisin päästä juhlimaan jonkun häitä (omatkin kelpais enemmän ku hyvin :D) tai muuten vain jotkut ihanat juhlat. No olisihan nuo omat synttärit tuloillaan, mutta kovasti luulen että ne vietetään ihan vaan kotosalla niin enpä kehtaa liiakseen pukeutua.
 Mutta tässä oli nyt kumminkin hieman kurkistusta mun mekko makuun, vaikka eihän tässä kovin montaa olekaan. (mun pitää opetella tekemään niitä kollaaseja sillä mulla oli ongelmia näitten kuvien kanssa :D)

Asiasta kukkaruukkuun, taas vaihteeksi mulla särkee päätä. Ajatus ei oikein juokse ja näön kanssa on ongelmia. Mä haluisin tosissaan päästä eroon tästä vaivasta, tää on kamalaa....
 Mukavaa iltaa kuitenki kaikille :) 


You Might Also Like

0 kommenttia