Iiiinnnffeeeecctteedd!!!

perjantaina, joulukuuta 16, 2011

Tänään mä
tanssin,
heilun,
joraan,
 ja jammaan ihan törkeästi!

Jee jee jee!!

kuva: Janet


Mä olen kuin pieni lapsi odottaen joulupukin tuloa :D Mä en ole koskaan eläessäni käynyt missään keikoilla (eihän Elämä lapselle konserttiakaan voi laskea) joten tänään menee keikkaneitsyys. Voi ku jännää :D Mut mites kun tuo kestää 20-04?? Tän mun mummotautini kanssa mä varmaan vetelen sikeitä jossain kulmassa nukahtaen hyvän musiikin soidessa. Hei eihän sellanen käy! Mukaan on tulossa myös miehen kaveri tyttöystävänsä kanssa. Vaatteet on melko pitkälti valittu ja se on sata varmaa, et jalat tulee olee kipeet illan jälkeen. Eipä haittaa, tai haittaa jos ei ukkokulta kannakkaan mua kotiin :D Hihii, en malta odottaa iltaan saakka!

Mutta siis iltaa odotellessa ja huomenna onkin sitten ne toiset pikkujoulut :)
Ihanaa viikonloppua teille!!

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Ihanaa viikonloppua myös sinne ja hyvää keikkaa!

    VastaaPoista
  2. maisamiisa: voi kiitos <3 mä yritän tosissani nauttia illasta :9

    VastaaPoista
  3. Hyvää viikonloppua sekä keikkaa :)

    VastaaPoista
  4. Mukavia pirskeitä! ;)
    Joskus aikoinaan tuli kyllä Infectediä kuunneltua enemmänkin.

    VastaaPoista
  5. Hyvä keikka oli varmasti :) ja toivottavasti jaksoit bilettää loppuun asti :D Muhun se mummotauti iskee kans lähes aina, loppuu voimat kesken nykyään niin helposti kun se sisäinen kello on näköjään aika tarkka siitä että öisin nukutaan eikä hilluta.

    VastaaPoista
  6. Karoliina: Kiitos <3

    RagDoll: Kiitos <3 Mä voin keikan jälkeen sanoa, et Infected on parempaa kun saatoin kuvitellakkaan! :)

    Milma: Keikka oli niiiiiiiiiin mahtavan upeen kaikkea, etten edes osannut kuvitella! Mun sisäinen kello kanssa alkaa jo ysin aikaan muistutella unimaailmoista :D

    VastaaPoista