Pikkujoulujen jälkeen

keskiviikkona, joulukuuta 07, 2011

Syöty on pipareita, tähtitorttuja ja juotu (mun tapauksessa maistettu) glögiä. Aikuisten ilolientäkin tuli nautittua ja ystävät iloiset tanssahteli ei niin kovin jouluisten biisien tahtiin. Kivaa oli ja vois ottaa millon vain uudelleen :) Kameraa en iloliemen takia ottanut mukaan laisinkaan, mutta eipä kyllä kovasti edes olisi ollut mitään kuvattavaa.

Maanantaina tosiaan töiden jälkeen kiirehdin ostamaan pikkujoululahjaa ja etsimään itselleni vaatteita. Lahjaksi ostin Wasabihuulirasvan Teknik Magasinesta, sillä en keksinyt mitään muutakaan. Vaatteita ei löytynyt, eikä mitään muutakaan kivaa. Kiireellähän mä kyllä kaupat läpi juoksin.


Sitten kotiin ja laittautumaan. Meikki meni ihan plörinäksi. Kuva piti ottaa, mutta kiireen yllättäessä sehän unohtui tyystin. Meikin oli tarkoitus olla jouluinen ja tumma, mutta mulle tuli siitä mieleen saksanlippu. Jep, väreinä käytin kultaista, punaista ja mustaa. Ei tullut joulu mieleen ei. Kultaisen päälle oli pakko laittaa valkoista, että tulisi edes vähän siedettävämpi, mutta onneksi koko ilta oltiin kynttilän valossa niin eipä kukaan sitä tarkkaa kyylännyt. Idean meikkiini otin kynsistäni, jotka mielestäni on kyllä ihan kivat. Ja mitkäät vaatteet ei tuntuneet päällä yhtään hyvältä. Kokeilin vaikka mitä yhdistelmiä, mutta kaikissa oli jotain vikaa. Päälle lopulta sujahti se Hennesiltä tilaamani musta mekko ja miehen mielestä se ei ollut hyvä :D Kiva juttu, no päälle sit vielä punainen jakku tuomaan oikeaa tunnelmaa. En ollut lainkaan tyytyväinen, mutta samapa tuo.



Me saatiin kyllä ihan kivat lahjat. Mä ajattelin, että pistän olevinaan hauskan lahjan jakoon, mutta taisinkin olla väärässä. Mun paketista ilmestyi suklaata ja mies saikin pari pulloa pikkasen vahvempaa.


kuvat: Janet

Kivaa siis oli. Nukkumaan tultiin vasta kolmen aikaan yöllä ja mä olin kyllä ihan selvinpäin (mitä nyt alkuillasta pikkasen hiprakassa, kun mähän en tunnetusti juo alkoholia nimeksikään niin jo yksi lasi boolia pisti jalat löysäksi). Mies ei ehkä ihan selvänä, pikkuisessa maistissa vaan :)

Sitten muutaman tunnin nukkumisen jälkeen herään taas mahakipuun. Ensin ajattelin, että voiko muka muutama lasi boolia aiheuttaa krapulan, mutta ehei, samat ninjat löysivät taas tiensä kylään. Eli koko eilinen päivä meni maatessa ja olin melkoisen kiukkuinen. Ei oo kiva, kun johonkin särkee. Sain äiskältä jotain vatsaa suojaavina nappeja, muttei niistäkään ole ollut apua. Mä olen jo ihan kyllästynyt, kun aina jotkut taudit kiusaa mua. Jos tää ei mee taas ohi niinkuin viimeksi niin lääkäriinhän sitä on mentävä. Ei saisi valittaa, joten back to iloisempiin aiheisiin. Eli sitten onkin kova odottelu ens viikon perjantaihin ja lauantaihin. Infecteeeeeed ja toidet pikkujoulut. Can´t wait :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. :D Se on muuten niiiin ärsyttävää kun oot kamalan tuskailun jälkeen saanut jotain päällesi ja joku sanoo sulle että se ei ole hyvä ! Sitä kun on jo muutenkin niin turhautumut että iskee ihan epätoivo siinä vaiheessa.

    VastaaPoista
  2. Milma: No nimenomaan! Olisin siinä vaiheessa ollut valmis jo jättämään koko kemuihin menemisen, mutta päätin antaa kommentin olla ja mennä niillä tyhmillä vaatteilla. Ei ne musta itsestäkään kivat olleet, mutta hyvä ettei kuitenkaan ihan alasti :D

    VastaaPoista