Pientä kivaa sisustukseen

perjantaina, toukokuuta 18, 2012

Kävin vielä äsken töiden jälkeen kaupoilla etsimässä veljenpojalle viimeisen synttärilahjan. Nyt täytyy kyllä sanoa, et täti tais ostaa melko köyhät jutut. Toivotaan, että kelpaa. Mut kuinkas ollakaan, löysin mä kaupoilta jotain kivaa kotiinkin. Okei, paremmin sanottuna itselle. Odotan jo melkoisella kauhulla mielenkiinnolla mitä Niksu ostoksistani sanoo... Meillä saattaa hieman olla eriäväisiä mielipiteitä näissä sisustusjutuissa. Mitäs mieltä te ootte näistä?



Robin Hood tyynyt á 8,99€

Ihanat tekstityynyt löytyi Robin Hoodista. Enhän mä noita pystynyt vastustamaan ja ne sopii tänne meidän väreihinkin niin kivasti. Ja tekstejä, mä niiiiiiiin tykkään niistä :) Okei, olihan nuo ihan reippaan hintaiset, mutta päälliset on vaihdettavissa, joten sisustyynyt voi pistää uudelleen käyttöön. Vai oliko noi edes pahanhintaiset? Mä kun en mitenkään kauheasti noita tyynyjä ole ostellut, kun eräs ei niistä niin kauheasti tykkää. Kuulemma aina tiellä ja niitä ei tarviis olla ollenkaan. Nytkin ostin nämä toisten tilalle, kun niissä ei ollut vaihdettavia päällisiä ja alkoivat mennä kovin rispaantuneen näköisiksi. Mut nää tyynyt oikein huusi mua siellä hyllyssä ja nyt ne on niin nätit tässä meidän sohvalla.

Hong Kong tarjoitin 4,95€
kuvat: Janet

Ja vähän lisää tekstejä :) Tuo söpö tarjotin oli ihan selkeästi mua varten ja pakko tämäkin oli ostaa. Eikä edes ollut kallis! Nyt mä sit pähkäilen, että mihin mä laitan ton esille. Meillä kun alkaa toi esillelaitto tila pikku hiljaa loppua. Noi PartyLite jututkin kun vie tilaa ihan hyvin.

Mut mitäs siis tykkäätte?

Ihanaa perjantai iltaa :)

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. No ei noista tyynyistä ainakaan voi olla pitämättä, niin suloiset tekstit niissä on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! Mut mites sitä samaa mieltä ei vois olla toi ukkeliinikin. :D

      Poista
  2. Mun mielestä ei ollu pahan hintaset tyynyt, ja sopii tosi hyvin tuohon sohvalle. Pojat ei ilmeisesti ymmärrä sisustustyynyjen tarpeellisuutta, villekin niistä aina valittaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, etten sit ostanut kallilla :) Mä kun niin harvoin "saan" niitä ostaa :D Ja kiva kun oot samaa mieltä :) Pojat ei tosiaan ymmärrä niitten tarpeellisuutta! :D Onneksi en ole siis ainut joka tästä kärsii ;)

      Poista
  3. Tosi ihanat noi tyynyt, ja mun mielestä toi hinta on aika edullinen. Monesti kun löytyy joku kiva tyyny, niin se pelkkä päällinen maksaa jonkun parikymppiä. Hyvät löydöt siis. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomaa siis, etten kauheesti ostele tyynyjä ku luulin noitten olevan kalliit :D Kiva kun säkin tykkäät :) <3

      Poista