Koiramaisia vastauksia

torstaina, kesäkuuta 07, 2012

Ihanainen maisamiisa♥ pisti bumerangina haastetta takaisin, varioiden 11kysymystä-haastetta. Tämä haaste meinaan menee tuolle karvapyllylle, joten päästetään ääneen Tare.



Arjen parhaat hetket
-Mamman ja isin kotiin tulo. Kuinka pitkään niitä joutuukaan aina odottamaan? Onneksi rakas mummi tulee välillä päivisin hakemaan lenkille, jottei yksinäisyys ihan kokonaan valtaa. Ja ehdottomasti DentaSticksin saaminen. Sitä herkkua odotan joka iltaruoan jälkeen ja jottei sitä vaan unohdeta antaa, niin menen kaapin eteen tuijottelemaan, että varmasti joku hoksaa.

Mieluisin leikki
-Örinämörinä leikit. Isi huijaa varastavansa mun lelut ja sit mä urheena poikana vedän lelua takaisin ja pidän ääntä. Parasta kun lähetään juoksemaan perään ja mä olen niin salamannopea, ettei mua saada kiinni. Mun lempparilelujen retuuttaminen.

Parasta kesässä
-Lämpö! Ja ulkona oleminen. Talvella ei tarkene ja inhottavaa pukea vaatteita päälle. Isikin aina nauraa mun vaatteille, ku mamma pukee. Vähäks noloo... Kesä on siis parasta. Takapihalla auringossa paistattelu on ihan huippua. Mamma komentelee aina pois kukkapenkistä. Isin kanssa grillaillaan. Mä pääsen syliin aitiopaikalle tutkailemaan lihanpaistoa. Ihmettelen aina, miksi mä en saa omaa?



Mikä pelottaa
-Imuri! Se on ihan kauhee. Hirmunen ääni ja se vetelee kämppää ympäri. Mitä varten sitä pitää käyttää? Eihän meillä kukaan edes sotke..tai en ainakaan minä. Ja jos imuri tulee liian lähelle, nii mä esitän tosi hurjaa koiraa ja murajan sille. Hampaitakin voin vilauttaa, että se tietää mun olevan tosissani. Silloin kun isi on kotona, nii sen takaa on hyvä murista. Isi suojelee joka tapauksessa. Ja sellaiset kolisevat äänet ihan vieressä. Pyykinkuivausteline on säikyttelevä kapistus. Siitä lähtee kauhee kalina.

Kuvaile itseäsi kolmella sanalla
-peloton, urhea ja mahtipontinen! Mamma taitaa olla erimieltä.. (hellyydenkipeä, tempperamenttinen ja ainutlaatuinen♥)

Löhöilyhetki auringossa vai reipas lenkkeily metsässä
-Sekä että, ehdottomasti! Olen aina valmiina kaikkeen ja ängenkin mukaan, etten varmasti jää mistään paitsi. Olen heti ulko ovella, mikäli joku yrittää lähteä. En mä haluu jäädä kotiin. Mut kyllä löhöily auringossakin on ihanaa. Silloin kun mamma ja isi on kotona, nii voi huoletta löhöillä, kunhan eivät vain lähde mihinkään.

Mitä puuhailet ollessasi yksin kotona
-Älkää kertoko mammalle ja isille, mut mulla on tapana touhuta kaikenlaista. Koko asunnossa mä en edes uskalla olla.. Tai siis uskallan uskalla, olenhan peloton. Raahailen tavaroita paikasta toiseen ja koetan nukkua. Yksinolo on kamalaa :/



Mistä pitää rapsuttaa
-Joka paikasta. Tai mieluummin ihan vaan silittää hellästi. Mahasta tuntuu tosi kivalle. Ja poskelle pusuttelu on kyllä ihan parasta. Tai halailu ylipäätään. Olen ottanut noista kaksijalkaisista mallia ja mäkin laitan käpälät ihmisten kaulalle. Sit mä työnnän pään niin lähelle, että saan iiiisoja pusuja. Isi sanoo monesti ettei se saa happea. No senkus hengittää, mut mua pitää pussata.

Mitä mieltä olet lapsista
-Ne on kivoja, jos kävelevät itse eikä niitä nostella syliin. Mikä juttu se semmoinen on? Jos isi nostaa mammaakin, niin mun pitää äkkiä pelastaa ja ottaa lahkeesta kiinni, ettei mamma lennä taivaisiin. Muuten mä kyllä tykkään niistä kun rapsuttelvat, antavat herkkuja ja vievät mua ulos.

Kuva lempilelusta
-Mummin ostama rotta. Tai näitä on oikeastaan kaksi, musta ja harmaa. Mut mähän olenkin oikeasti rottakoira, niin kai ymmärrätte miks ne on mun lempparit. Kyllä vinkuvat ja röhkivätkin lelut on kivoja, mut nää on nyt ykköset.




Kallisarvoisin löytämäsi ja tuhoamasi "purulelu"(eli jotain mihin et ehkä olisi saanut koskea)
-Mamma oli joskus todella vihainen. Mä söin kokonaisen sängyn! Ajatelkaa kui kova mä oon. Tämmönen pieni tasmaniantuholainen sai tuhottua kokonaisen sängyn. Vähänkö oon kova. Ja olen syönyt monet johdot. Isin parturointi vehkeestä söin yhen osan ja monia aurinkolasejakin olen maistanut. Joskin olen koettanut lopettaa moiset touhut. Ei ole isäntäväki koskaan kovin tyytyväinen ku tuollaista harrastaa. Nuhtelujahan siitä saa.

Mä haluan lähettää hurjasti terkkuja kaikille ihanille tytöille <3 Tykkäisin kovasti teidän kanssa temmeltää ;)

kuvat: Janet

Moikka ja nähdään taas! :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Ihania vastauksia, ihana Tare ♥
    Muttasiis..sängyn?? Miten se on mahdollista? :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) <3
      Joo, mulla oli sellainen runkosänky. Tare repi siitä kankaat ja jouset paistoi läpi aika lahjakkaasti. Ei se sitä ihan kokonaan syönyt, mutta siis tuhosi aika lahjakkaasi. Tare oli silloin ihan vaavi.

      Poista
  2. Hauskoja vastauksia ja kuvia :)

    VastaaPoista