Liikunnat vko 25

maanantaina, kesäkuuta 25, 2012

Niin ne vapaat sitten hurhahti vauhdilla ohi ja arki iski vasten kasvoja tänää oikein sumuisasti. Tai mulla varmaa meni senkin takia nopeasti, ku lauantai meni nukkuessa, kiitos migreenin. Juhannuksesta kerrottakoon myöhemmin, mutta nyt taas viikon liikunnat.

Ma: Reipas kävely 1h n. 6km ja zumba 1h
Ti: Reipas kävely 1h n. 6km
Ke: Kävely 45min n. 4km
To: Reipas kävely 1h n. 6km
Pe: Aamu pyöräily (tyhjä vatsa) 40min
La: - (migreeni)
Su: Aamukävely (tyhjä vatsa) 40min, kävely 30 min

Tällasta viime viikolla siis. Töissä kiireet jatkuu, joten palataan paremmalla ajalla. Kuvina aamulla puhelimella napatut sumukuvat autosta. Näkyvyys oli oikeesti 10 metriä. Välillä pelotti, ku olen parina aamuna ajanut hirven ohi, ettei kaveri hyppää tielle eteen.
Saittekos te alotettua viikon mukavasti?


You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Inhottava ajaa tollasella kelillä, mä en tykkää autoilusta muutenkaan saatikka jos sataa on sumua tai lähinnä jos ei paista aurinko :D No eipä mulla ole ajokorttiakaan mutta en siis tykkää olla kyydissäkään ...

    Mun viikko alkoi sillä että tajusin olevani lomalla :D Tossa juhannuksena sitä ei ihan vielä hiffannut kun kaikki muutkin oli vapaalla mutta NYT ! Ihanaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on inhottavaa ajella! Eikä siinä, mä oon jo tottunut hurjempiinkin keleihin, kun maalta kaupunkiin ajelee joka arkipäivä. Silti inhottaa.

      Ihanaa, mä oon iloinen sun puolesta :) Nyt nautit oikein urakalla, ku sulla on ollutkin niin kauheeta työkiirettä koko kevään. Olet kyllä niin ansainnut lomas! Eli hyvää alkanutta lomaa ♥

      Poista