Kai se on lääkäri varattava

maanantaina, elokuuta 27, 2012

Mullä töissä jomotteli päähän ihan pikkasen. Iltapäivää kohden se on vaan lisääntynyt ja kotiin tullessa en pystynyt enää mitään muuta, kuin lösähtämään sohvalle. Tuntuu, että silmät räjähtää ja takaraivo juilii. Ohimot vihlovat ja tykyttävät. Pakko oli siis vain nukkua. Äiti tuli välissä jopa hieromaan ja kuulemma takaraivo tuntuu turvonneelta. Kipu ei hellittänyt hieronnalla yhtään. Kylmäsäkki päähän ja takas untenmaille. Nyt Niksu tuli kotiin ja heräsin. Eih, kipu edelleen. :( Kai se on vaan pakko mennä lääkäriin. Eipä ne aiemminkaan ole tehneet muuta kuin tyrkyttänee lisää lääkkeitä, jotka eivä muhun tehoa ja sairaslomaa. Mä haluisin avun tähän särkyyn.
Tän päivän postaukset on siirrettävä kaikki huomiselle, nyt ei pysty.

Kiva maanantai...

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. Lääkäriin mars ja huomenna oot muutenkin saikulla, edes huomisen jooko ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän tässä huvittavaa onkin, et saikkua ei pysty pitämään. Töissä ei ole ketään tuuraajia :(

      Poista
    2. Mutta sehän ei ole sinun ongelmasi, että onko tuuraajia vai ei, vaan työnantajan päänvaiva. Jos oikeasti täytyy jäädä sairaslomalle niin sitten ollaan. Eihän sitä tietenkään mielellään jää sairaslomalle, mutta kyllä omaa terveyttä pitää ajatella ennemmin kuin työntekoa. Toivottavasti kivulle löytyisi syy!

      Poista
    3. Mulla on sama juttu että tuuraajia ei periaatteessa ole ja monta kertaa oon ollut sielä vaikka kuinka kipeänä. Nyt oon kyllä päättänyt ja viimeksi migreenissä en mennytkään töihin sillä se ei tosiaan ole sun eikä mun ongelma vaan työnantajan ja lääkärintodistuksen kanssa ei pitäisi olla mitään syytä pomollakaan naputtaa. Ja jos on niin sitten on väärä työpaikka....huono-omatunto joka mulle ainakin vähän tulee poissaoloista on ikävä juttu mutta niin se vaan on ja jokaisella on oikeus sairastaa.

      Poista
    4. Joo, eihän se mun murhe ole, jos ei ole tuuraajia. Mutta voi kurjuus sitten töihin palatessa, kun mulla menee viikkoja selvittäessä muiden töpeksimisiä. Kai se on vaan tää mun omatunto joka pistää mut töihin. Ja vaikka kuinka ajattelenkin omaa terveyttä, niin ajatteleeko edes lääkäri... noup..

      Poista
  2. Ei sitä pitäisi joutua töihin menemään noin pahassa migreenissä!! =/
    Ystävällä johtui päänsärky e-pillereistä, joten ne lopetettua kipukin hellitti. Toivottavasti sinullakin löytyy tämän aiheuttaja, jotta saataisiin pysyvästi pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi jos tämä olisi edes migreeniä, tietäisin että se häviää maksimissaan kolmessa päivässä, mutta tätä on kestänyt jo kohta kaksi viikkoa :( Mulla on kans e-pillereitä vaihdettu migreenin vuoksi ja ne ehkä hieman auttoivatkin. Vois olla, että pitäis lopettaa kokonaankin... Niin, kun syy tälle vaan löytyisi.

      Poista