Liikunnat vko 34

tiistaina, elokuuta 28, 2012

Viime viikolla pikkuhiljaa aloin tosiaan palaamaan liikunnan pariin, mutta varoen tämän kummallisen takaraivo/pääkivun takia. Torstaina tulisi siis tätä kummallista kipua täyteen kaksi viikkoa :( Mutta kuitenkin, salille en siis uskaltautunut vielä tai eipä mulla siihen olisi voimia ollutkaan. Jotain kuitenkin oli tehtävä ja alkuun jopa veikkailin, että mulla on vaan niskat jumiutunut liikkumattomuudesta. En usko siihen kyllä enää.

Ma: Kävely n. 6km 1h
Ti: Metsälenkki 45min
Ke: Kävely 30 min
To: Kävely 40min
Pe: Kävely 30 min
La: Metsälenkki 45min
Su: Kävely 30 min

Onhan tuossa nyt jotain, vaikka huomanttavasti paremminkin olisi voinut mennä. Kai se on parempi kuin ei mitään. Kyllä kai tää tästä.

Mutta nyt on sitten lääkäriaika varattu tälle päivälle ja töiden jälkeen ajelenkin sinne suoraan. Katsotaan mitä sieltä sit tulee. Keksivätkö mikä mua vaivaa vai tyrkyttääkö ne vaan lisää lääkkeitä, jotka ei mulla tietenkään toimi. En yhtään skeptinen noita lääkäreitä kohtaan... Olen vaan saanut rampata niissä ala-asteelta asti eikä viime vuosina ole mitään helpotusta löytynyt. Toivotaan, että tänään sentäs löytyis syy, mikä tän kivun aiheuttaa...

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Sun piti olla saikulla :( Toivotaan että ne nyt keksii jotain apua tohon ja muista vaatia jotain kunnon tutkimuksia, sano ettet kestä enää !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä se kipu kyllä helpota, vaikka saikulla olisin. :( Joo, voikun olisivat keksineet...

      Poista