Nelly shoes

keskiviikkona, elokuuta 29, 2012

Nelly.comissa oli menossa kivat kenkä-alet just silloin, kun mulla alkoi työt. Koska alku oli niin rankka, niin otin neuvosta vaarin ja itseäni piristääkseni pistin kenkäparin tilaukseen. Olishan siellä ollut vaikka millä mitalla kivoja kenkiä mistä valita, mutta mulla oli mielessä tuleva syksy ja lämpimät varpaat mageissa kengissä. Kesäiset korkkarit sai nyt jäädä ostamatta, vaikkakin heti seuraavana päivänä tilasinkin niitä Ellokselta :D

Nellyn paketti tuli alle viikossa ja pidin koko sen ajan peukkuja, että kengät olisivat sopivat. Mun jaloille kun tuntuu olevan niin vaikea löytää oikean kokoisia kenkiä ja pienet sydämen tykytykset sain myös sovittaessa näitä. Olin varma, ettei mahdu.


Mä tykkään niin paljon näistä nellyn kenkälaatikoista, et kenkiä vois ehdottomasti tilata sieltä lisää ;) Ja hurjan hyvin oli kengät pakattu. Molemmilla saapikkailla oli omat säilytyspussitkin, joka mun mielestä on huippu ajatellen säilyttämistä.

nelly.com saapikkaat 19,90€
kuvat: Janet


Väriltä ihanan ruskeankonjakkiset ja ihan laadukkaan tuntuisetkin. Eikun sovittamaan. Oikea kenkä sujahti oikein kivasti ja tuntui jalassa hyvältä ja sit vasemman vuoro. Ööö, onko mun vasen nilkka kenties paksumpi kuin oikean, sillä tämän kanssa sai hetken taistella, että sain jalkaan. Melkein menetin jo toivoni, etten ihania syyskenkiä. Onneksi sekin sitten hieman tappelemalla meni jalkaan ja just hyvän kokoiset. Miii häpi :) Nyt voin tallustella syksyyn mageilla kengillä, vaikken sitä mitenkään innolla odotakaan. Ja toivottavasti vasen nilkka joko hoikistuu tai kenkä hieman antaa siitä myöden, etten joka kerta tartte tapella :D

Mitäs tykkäätte? Joko te olette alkaneet metsästämään syyskenkiä/kuteita?

p.s. hengissä siis ollaan ja tänään ehkä hitusen parempi olo eiliseen nähden..

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Oijoi, jänskättää..Mullakin ois nellyn paketti postissa mut en ehtiny sitä hakea ennen helsinkiin lähtöä. Toivottavasti sopii munkin kinttuihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mee äkkii hakemaan :) Mie piän peukkuloita, jot mahtuut siulekkii ♥

      Poista