Pantene

perjantaina, syyskuuta 07, 2012

Hämmästelin eilen postinjakajan postilaatikkoon jättämää pientä korttia, "sinulle on paketti noudettavissa postista". No mutta enhän mä nyt ollut tilannut mitään, vai olinko? Jos Hennesin myöhäistoimituksessa ollut paita olisi tullut, niin se olisi kyllä mahtunut luukusta sisään tai siitä olisi tullut tekstiviesti. Mikä kumma mua siellä postissa odotti? Kiinnotuneena kävin sen sitten tänään töiden jälkeen hakemassa.


Vielä kotiin asti ihmettelin pakettia. Se oli vain valkoinen pahvilaatikko, joka kyllä painoi ihmeen paljon. En kyllä ole tilannut mitään tällaista. Oliskohan joku lähettänyt mulle jotain? En malttanut tehdä mitään muuta (paitsi käydä Taren kanssa pihalla) ennenkuin sain tietää mitä laatikosta paljastuu.

kuvat: Janet

Mitä ihmettä? Mä sain kolme isoa putelia uusia Pantene Pro-V:n tuotteita! Muistin, että jostain nettisivulta kävin täyttämässä lomakkeen kyllä Pantenen näytteitä kokeiltavaksi, mutta mä odotin sellaisia pikku näytepusseja. Nyt mä sainkin sitten oikein kunnon tuubit :) Näytteitä oli jaossa silloin tietty määrä, oliskohan ollut joku 2000, ja mä ilokseni sainkin näitä testailtavaksi. Kyllä Pantene piristi tällä yllätyksellä. Olisihan ne pienet näytepussitkin jo olleet kivat, mutta nämä yllätti tosi positiivisesti.

Kerkesikö kukaan teistä saamaan näitä näytteitä itselleen?

Jihaa, perjantai :) Ihanaa viikonlopun alkua teille ihanille <3

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Kivaa viikonloppua myös sinne :) Mä menn huomenna töihiiiin :D Jeee !!!

    VastaaPoista
  2. Vähän kiva :) Multa on mennyt moinen kokonaan ohi, höh ;)
    Ihanaa viikonloppu teillekin! Mä vietän omani töissä..

    VastaaPoista