Uusia vaatteita

sunnuntaina, syyskuuta 16, 2012

Voi kuulkaa, se talvitakki löytyi :) Olen ääärimmäisen iloinen! Ja muutamia muitakin uusia vaatteita on löytynyt :) Koko eilinen päivä meni kaupoilla ja tallilla, enkä kerennyt tulla postailemaan ollenkaan. Ja nytkin olisi aika rientää kyläilemään ja katsomaan jättivauvakoiraa <3 Mä tulen taas paremmalla ajalla kertomaan enemmän ja näyttämään sen ihanan takin :)

Jottei nyt ihan ilman kuvaa olisi, niin tällaisessa asussa mä olen viipottanut. Mä niin tykkään noista mun petrolin värisistä pökistä :)


Valitettavan huono kuva, mutta näkeepähän mun ihanat pökät, nii ja uus neule :)

Palaillaan :)

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. Mistä noi housut olikaan? Ne on kyllä tosi kivat! Kuvaa takistakin vaan kehiin sitten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo housut ovat Cubuksesta ja ovat Gemma-malliset. :)
      Kuvaa takista koetan saada laitettua mahdollisimman pian :) Se on ihana :)

      Poista
  2. Kiva asu ja innolla odotan että nähdään se takki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milma ♥
      Mä yritän mahdollisimman nopeasti saada kuvaa siitä takista :)

      Poista
  3. Nuo pöksyt on niin kivat ja ihanan väriset ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on :) Mä kävin Cubuksessa katselemassa muunkin väriä pöksyjä ja olisin ostanut, mut hitsi vie kun kaikista oma koko loppu :( Vissiin muutkin huomanneet kuinka kivoja ovat :)

      Poista
  4. Juuh housut näytti hyvältä myös livenä... Tosin ilman kaikkea sitä kuola määrää;))
    -Skeit-

    VastaaPoista