Janet @ Instagram

torstaina, joulukuuta 20, 2012

Mä pidättäydyin aikas kauan tuosta Instagramista. Katselin vaan iloisena muiden bloggaajien latailemia kuvia blogeissansa ja päätin, etten lähde touhuun mukaan ollenkaan, mä kun olen niin herkkä koukuttumaan kaikkeen. Kyllä mulle ehdotettiin liittymistä monenkin osalta, mutta olin vakaasti päättänyt, etten todellakaan liity. No, se todellakaan loppui sitten tällä viikolla ja täältä huutelee Instagramiin todella pahasti koukuttunut tyyppi :D Aivan mahtava tapa julkaista pikkuisia kuvia, joita ei todellakaan tulisi ihan ajatuksella ladattua tänne blogiin asti. Ja niin, myös toisten nappailemia kuvia on erittäin kiva seurata. Niin tässä nyt sit pääs käymään ja mikäli te omistatte näitä Instagram-tilejä ja latailette sinne kuvia, niin nyt äkkiä kommenttiboxiin käyttäjätunnuksenne, että pääsen vakoilemaan teidän ottamia kivoja kuvia :)  Ja kyllä, suosittelen teitä muitakin liittymään :D Mä olen kyllä auttamattoma uuno vielä tuon sovelluksen kanssa, että en oikein osaa sitä vielä kunnolla käyttää, etä kait mun pitää joltain kysyä vielä neuvoja vähän :D

Netissä mun kuvia pääsee katsomaan täältä:


tai täältä:


Ja kuvat näkyvät myös tuossa blogin sivussa, joten seuraaminen siitäkin on erittäin helppoa :)


Eli janetfantazya on mun käyttäjätunnus ja sillä mut löytää :) Nyt äkkiä kommenttia teidän tunnuksista :) Varoitan vaan tosiaan etukäteen. Tää on todella koukuttavaa, mutta sitäkin kivempaa. Nyt tulee ainakin paljon paljon enemmän räpsittyä kuvia :)

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Jeee mä oon ikuisuuden etsinyt tollasta Instagram-boksia jonka voisin törkätä blogin sivupalkkiin ja nyt sulta röyhkeästi varastin tuon! Jippii :)

    Sellanen vinkki tohon Instaan liittyen, että kun lisäät kuvan, laita tägejä tyyliin #christmas #candles tms. kuvaan liittyvää, niin niitä löytää sovelluksen syövereistä myös muut, jotka sua ei seuraile :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan röyhkeästi vaan ;D Mäkin bongasin ton RagDollin-blogista ja nyysäsin :D

      Mä olen koko ajan miettinyt, et miten noita tägejä lisätään? Riittääkö, et siihen laittaa eteen vain tuon ruudukon? Mä olen vähän peukalo näissä :D

      Poista
    2. Joo se riittää! Eli just tohon malliin mitä tossa aiemmassa kommentissa laitoinkin, ruudukko vaan ja sit hetiperään ilman välilyöntiä kaikkea mahdollista, mikä kuvasta mieleen juolahtaa. Ja toki aina ennen uutta sanaa uusi ruudukko :P

      Poista