Nyt aioin levähtää

lauantaina, joulukuuta 15, 2012

Mä olen suhannut kauppoja tänään ristiin rastiin. Kantanut kädet kipeinä pussia jos toista ja jalatkin meinasivat sanoa sopimuksensa irti. Nälkä huuteli mahassa jo monta tuntia, mutta en halunnut tuhlata aikaa syömiseen kun piti löytää lahjat. Arvatkaa vaan loppuiko multa aika ja jaksaminen kesken. Niinhän siinä pääs käymään. Vaikka olisin vielä viiden tunnin jälkeen saanut puristettua itsestäni vielä enemmänkin, mutta kaupat vaan menivät kiinni. Tällä hetkellä kuitenkin ostossaldo on ihan silleen kiitettävä. Kaikkien lasten lahjojen pitäisi olla nyt ostettuna samoin veljelle ja hänen avovaimolleen on jo. Äitille ainakin osa, en ole vielä varma ostanko lisää, eli olenko tyytyväinen jo ostamiini. Sisko tuottaa myös hirmuista pään vaivaa. Kyllä hänellekin löysin jo jotain, mutta katsotaan. Niksulle olen löytänyt myös jo monta lahjaa, mutta monta vielä puuttuu. Tai siis yksi ainakin, kun sitä samperin vehjettä ei löytynyt mistään. Eiku puuttuu toinenkin, mutta sitäkään ei löytynyt. Kaikki hyllyt notkui tyhjinä. Isäpuolelle on Niksu hankkinut jo ainakin yhden lahjan, mutta vielä hänellekin pitäisi mun löytää jotain. Nyt se paniikki sit tuli. Onneksi mulla on kyllä vielä huomenna ja melkein joka ilta ens viikolla, jos on tarve. Rahaa on kyllä palanut jo ihan liikaa, mutta kyllä se silti on vaan niin, että rakkaimmilleen parasta. Tai yritys on ainakin hyvä. Tässä nyt vilautus päivän pussisaldosta. Sisältöä ei voi paljastaa, kun tiettävästi täällä käy jotkut kurkkimassa kirjoituksia ;)


Ja nyt kun mahaan sai ruokaa ja vihdoin pääsee levähtämään, niin mä aion tehdä sen niin hyvin kun vaan voi. Mähän olen siis yksin täällä kotosalla, kun Niksun piti lähteä viemään äidillensä autoa. Mulla on siis koko koti omassa käytössä ja aion ottaa tästä ilon irti, eli itse pillittää draama leffojen parissa. Kävin vuokraamassa parikin otosta, että jos vaikka ei väsytä, niin onpahan jotain mitä katsoa. Ja koska mä olen vielä kaiken lisäks sellainen pelkuri, että mua pelottaa olla täällä yksin, niin pitää todellakin olla lälly leffoja :D


Valinnan vaikeutena vaan, että kumman mä nyt noista katsoisin ensin. :D On mulla vaikeet päätökset. Mun piti kyllä tänään siivotakin, mutta nyt ei enää jaksa. Jalat huutaa, että pitää päästä lepäämään. No, odottaahan ne pyykit narulla huomiseenkin, eikä noi muruset lattialtakaan varmaan mihinkään katoa. Lisääntyvät vaan.

Hurjan ihanaa lauantai iltaa teillekin <3 Milläs mallilla teidän joululahjat on?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ai kuka kumma täällä käy kurkkimassa, oisit nyt voinnu piristää vatsatautisten päivää.
    Niin siis tauti kaatoi kaikki muut paitsi S:n, nyt toivotaan että parannutaan lauantaiksi.
    Mulla on ostokset vähän vaiheessa, lapsille on kaikki mutta aikuisille ei. Tällä kunnolla ei kauheesti tee mieli lähtee kaupoille....

    -Skeit-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ketkäköhän ne käy? ;) Voi oskutauti! Toivottavasti todellakin häipyy teiltä lauantaihin mennessä. Ei kiva juttu yhtään :( Kunhan ei sit mulle tautimagneetille tartu, joutuis joulupöperöt muuten roskiin. :D Hurjasti parantumisia sinne ♥ Saitkos sä viimeks olla ilman ja veikalle tuli se tosi pahana?
      No ei varmasti puolkuntosena mihkää kaupoille jaksa mennä. Eiköhän ne lasten lahjat ole tärkeimmät :) Mutta en mä voi vilauttaa niitä mun ostoksia yhtään, ettei kukaan vaan tiiä :) Äitille kyllä vilauttelin lahjat jo ;D

      Poista