Rakkaus talvikengät

tiistaina, joulukuuta 04, 2012

Mä olen sellainen vilukissa, ettei välillä edes villasukat auta pitämään kylmyyttä poissa ja niin... siis sisätiloissa. Asiaa on lienee joskus pistänyt pahemmaksi varpaiden totaali jäätyminen. Siniset varpaat eivät olleet ensinnäkään kivan tuntuiset pelkäsin kuollakseni, että ne mustuvat ja tippuvat pois saati sitten näin jälkikäteen, paleltuvat entistä herkemmin ja nappaavat kylmän kuin sieni veden. Tämän talven tullessa mulla ei ollut yhtiäkään kunnon lämpimiä talvikenkiä enää elossa vaan kaikki olivat jollain muotoa kuolleet. Iso huoli herkästi palelevista varpaista alkoi nousta pintaan ja tilasinkin Nellyltä kiilakorko"uggit". Ne ovat kyllä ihanat ja lämpimät. Niillä jaksaa kävellä, kun korko on juuri sopivan kokoinen ja sellai semipehmeä. Ainoa harmitus on sisäpohjan karva kun on sen verran liukas, että mun varpaat meinaavat tunkeutua kärjestä läpi. Olen kyllä kiinnittänyt kovasti huomiota kävelytyyliini ja olen saanut pidettyä kengät paremmin oikeassa kohdassa. Meinasin kyllä pärjätä ihan vain niillä, mutta kengähaltijatar oli ilmeisesti suunnitellut jotain muuta kohdalleni.

Jännitys laukesi osittain neurologikäynnillä silloin pari viikkoa sitten ja huristeltiin äidin kanssa kauppakeskus Willaan hakemaan muuta ajateltavaa. Pakkohan sinne asti oli ajaa, kun kuulin että New Yorker oli rantautunut sinne. Kauppa oli mulle entuudestaan kyllä ihan vieras, mutta täältä blogimaailmasta oppii kyllä todella nopeasti. Hyvä kauppa siis kyseessa ja nyt se tuli todistettua omaltakin osalta. Mun rakkaus talvikengät suorastaan käveli eteen. Äitikin tykästyi, joten molemmilta löytyy samat täydellisyys popot :)


Mulla on ollut hieman ristiriitainen mielipide noita vähän rouheamman näköisiä kenkiä kohtaan. Mä en oikein tiennyt, että tykkäänkö mä niistä vai onko ne mulle pikkasen liikaa. Mun mielestä ne ovat sopineet kuin nenä päähän toisten jalkoihin kyllä, mutta epäilin asiaa omalla kohdallani kovasti. En mä kyllä vieläkään tiedä sopiiko noi mun jalkoihin, mutta palava rakkaus näihin kenkiin syttyi samantien. Ne on niin perfecto!


Nyt ei pallerovarpaitten tarvitse enää palella, ne on vuorattuna ihanan pehmeällä ja lämpimällä karvalla. Kengän koko sisus on tuota ihanaa vaaleaa karvaa ja se lämmittää todella hyvin. Mulla taitaa jalat jopa ylikuumentua noissa. Myöskin varret on noissa popottimissa niin täydelliset. Mun megamahtipohkeille on välillä saanut huutaa ärräpäitä, kun monet saapaat tuppaa olemaan turhan kireitä, mutta näissä saappaissa varret ovat jopa hieman löysät. Niiiiin ihanat ♥


NEW YORKER saappaat 29,90€

Nää on mun uudet lemppari kengät :) Onneksi tuota pakkasta tuli sen verran, että pääsin näitä käyttämään. Pikkupakkasilla nuo tuppaa olemaan aivan liian kuumat. Keinonahkaa tuo taitanee olla ja ihan hirmuisen pehmiää. Varret pysyy todella hyvin ainakin näissä pohkeissa myös suoriksi vedettynä, mutta aika mageethan ne on tollee rytättynäkin. Vai mitä mieltä te olette? Mitä tykkäätte muuten näistä?

Ja niin, unohdin sitten kuvata ne mun uudet rakkauspöksytkin, samaisesta kaupasta ostin nekin. Viininpunaisten housujen metsästys tuli vihdoin ja viimein päätökseen, onneksi! Harmi vaan, että niiden hohtoaika taitanee olla pikku hiljaa menneen talven lumia. Vai vieläkö väri kuuluu muotikartalle? Mä olen kyllä aina ollut vähän hidas syttyjä jä muodin jäljessäkävijä, mutta ei se mun menoa ole ainakaan vielä haitannut, eikä varmaan haittanekaan koskaan. En mä niin muodikas ole :D Mä käytän mitä tykkään ja nyt nää iskee kovaa :) Pökät, jotka siis vilahtivat täällä maksoivat New Yorkerilla 29,90€. Uusi matka Yorkerille on tehtävä ja pyöräytettävä kauppa ympäri. Onko se teille tuttu shoppailumesta?

kuva: google.fi

Ja loppuun pientä hehkutusta ja malttamattomuutta. Voisko jo olla lauantai, lauantai, lauantai? Liput Aamunkoi osa 2 ostettuna!!!!!! Jeee!!!! Joskin tässä välissä vielä suurempaa jännitystä ja niitä samperin painajaisia aiheuttaa se magneettikuvaus. No lauantaina sit nauttimaan ♥ Jokos te olette käyneet katsomassa?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Tosi ihanat kengät! Sopivasti rouheet, ja toi karvareunus sitä vielä pehmentää. Tykkään etenkin noin ruttuvarrella, mutta hyvältä näyttää myös suorana. Harmi ettei täällä ole lähimainkaan New Yorkeria, lomalla Riiassa ravasin siellä vissiin joka päivä :D

    Mäkään en ole vielä päässyt elokuviin! Oon jo aatellu että ehinköhän ollenkaan mennä sitä kattomaan ennenkö näytökset loppuu :S Täytyy vaikka ens vapailla yrittää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää tulla meille kyläilemään, että voidaan yhessä lähteä hulluttelemaan Yorkerille :D Tai on täältä meiltäkin matkaa sinne, mutta vähemmän ku teiltä :D

      Nyt äkkiä sun pitää kans mennä leffaan! Mä kyllä kerron jonkinlaista mielipidettä sitten katsomisen jälkeen :)

      Poista
  2. Lämpimän näköiset kengät ja ihanatkin vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämpimät on todella, meinaa tulla ihan hikivarvas :D Kiva jos säkin tykkäät :)

      Poista