LivBox - tammikuu

perjantaina, tammikuuta 11, 2013

Oooo, mun aarrearkku saapui taas ♥
Mulla oli eilen aikaa viisi minuuttia ennen postin sulkeutumista. Saatoin pikkasen kaahottaa autolla sinne, en mitenkään kovin kovasti, mutta pikkasen reippaamman puoleisesti. Pelkäsin etten kerkeä. Postin saapumisilmoituksessa kyllä luki, että paketti olisi noudettavissa vasta tänä aamuna klo 9 postin auetessa, mutta sen verran tutuksi mulle tää meidän kyläpahasen posti on tullut, että tiesin noiden kotiin jaettavien postien saapuvan heille ilta viiden jälkeen. Viisi minuuttia aikaa ja mä kerkesin. Hyvin kerkesinkin. Mun taakse kertyi vielä melkoinen jonokin. Näytti siltä, että kaikki tulivat viimetingassa, jonoa kun oli mua ennenkin. Samapa tuo, olisin odottanut vaikka tunninkin, että saisin mun aarrelaatikon. Tiietään, mä olen kuin lapsi tän kanssa, mutta minkäs sille mahtaa, kun nää boxit on niin ihania :)

Mun ystäväiseni Anne tuli teelle ja hänen kanssa sitten käytiin kurkistelemaan tuota mun aarrelaatikkoa. Annea taisi huvittaa, kun mun suusta pääsi onnellisia ilonkiljahduksia laatikkoa avatessa. Mitä kaikkea ihanaa sieltä taas paljastuikaan! Mä kyllä tiedostan itsekin, että taidan olla melkoinen näky noita laatikkoja availlessa ja tällä kertaa kiljahduksia pääsi muutama edelliskertaa enemmän :D


Tän tammikuun boxin aiheena oli Uudet tuulet ja se sopiikin hyvin tammikuuhun. Uusi vuosi ja uudet kujeet. Mutta siis joo, kuvassa ilonkiljahduksia aiheuttaneet tuotteet.

Louis Widmeriä tuli tässäkin boxissa, mutta tällä kertaa Eye Contour Cream -silmänympärysvoiteen muodossa. Edellisessä boxissa tulleesta Louiksen tuotteestahan mä tykkäsin kuin hullu puurosta, joten odotan tämän kokeilua. Tästä silmänympärysvoiteesta sanotaan, että se on täyteläinen ja vaikuttaa syvimmissä kerroksissa ja ehkäisee ikääntymisen merkkejä. Kelpaa siis mulle ihan himskatin hyvin. Tuote kuulemma sopii myös arpien ja huulten hoitoon sekä kasvonaamioksi. Erittäin monipuolinen tuote siis. Tää tulee todellakin piakkoin käyttöön.

IsaDoralta tuli kynsilakka ja edellisten kokemusten perusteella tulen tykkäämään myös tästä. Minä sain kynsilakan sävyssä 733 Paradise Green. Näitä lakkoja ilmeisesti meni jokaisessa boxissa vähän erisävyisenä,  sillä ainakin kolmessa eri blogissa olen nähnyt jo sen kolme eri sävyä. Mä tykkään kyllä mulle tulleesta sävystä, joten olen tyytyväinen :) Pitäisikin taas alkaa lakkailemaan ahkerasti. Mulla on monen monta uutta lakkaa vieläkin kokeilematta :O Hups :D

Dermalogicalta tuli Daily Microfoliant- kuorintajauhe ja voitte vaan kuvitella, että tämäkin aihetti paljon iloääniä. Kaikenlaiset kuorinnat kelpaa tähän kukkivaan naamaan paremmin kuin hyvin. Tämä tuote on ihan jauhoista ja se pitää sekoittaa kosteissa käsissä veden kanssa pehmeäksi vaahdoksi. Tämän pitäisi hekeyttää kasvot hetkessä. Innolla siis taas tämänkin tuotteen kokeilua odottelen. Kuulostaa varmaan niin tyhmältä, kun mä koko ajan hehkuttelen kaikkia ja odottelen innolla kokeilua. Mä nyt vaan oon tällanen :D Koettakaa kestää ♥

Seuraavana todellinen kulttituote jota itsekin olen suunnitellut kokeilevani jo todella pitkän aikaa. En vain ole saanut aikaseksi ostaa sitä ja sit se aina unohtuu, kunnes jossain blogissa joku taas kirjoittaa siitä. No kuitenkin, nyt sitä kultti hiustuotetta kuitenkin tuli näytekoossa ja mä meinasin oikeesti hypätä kattoon! Mä hihkuin niin kovaa ilosta, että varmasti naapuritkin kuulivat. Moroccanoil Treatment -hiusöljyä on oikeasti suositellun niin moni bloggaaja, että se sai mutkin niin kiinnostuneeksi. No, nyt mulla on sit sitä. Voi olla, että mun pitää sit hankkia tätä isommassakin putelissa. Erittäin erittäin innolla odottelen tämän kokeilua! :)

Ja jes jes jes! Meikkejä :) Mä olen niin iloinen tästä tyylikkäästä mustasta putelista ja vielä enemmän iloinen sen väristä! Rimmel Lasting Finish by Kate (Moss) - huulipuna sävyssä 02 ilmeisesti Rosetto on mun mielestä niin herkullinen ja sopii niin hyvin hieman päivettyneelle kesäiholle. Vielä en ole saanut aikaseksi sipaista tätä huulille, mutta tää tuoksuu ihan äärimmäsen herkulliselle. Ei välttämättä mulla kestä huulilla, jos maistuu yhtään niin hyvälle kun tuoksuu ;D


Tällaisia ihanuuksia tuli siis tammikuun boxissa ja nyt odottelen innolla näiden testailuja, jos ei siis tullu vielä selväks ;D Ja samalla kuitenkin odottelen jo malttamattomana helmikuun boxia. Edelleenkään en voi muuta kuin hehkuttaa, kuinka ihana tää konsepti on. Jos ette ole vielä tilanneet, niin kyllä vaan suosittelen! Ja ihan vaan ohimennen, mulle ei siis ole maksettu tästä hehkuttamisesta. Mä hehkutan, koska tää on vaan niin paras :) Ja hei hypätääs taas asiasta toiseen sille hienosti kenguruloikalla, nyt on perjantai! Mä oon siirtynyt jo ihan vapaalle ja kuuntelen Voice of Finlandin kokelaita. Nyt siis keskityn siihen ja haluan toivottaa teille ihanaa perjantaita ja viikonlopun alkua! ♥

You Might Also Like

12 kommenttia

  1. Pitäisi varmaan munkin vaan ryhtyä tilaamaan tuota boksia kun kateellisena aina niitä muilta tsekkailen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Reetta, kyllä sun kannattaa tilata! Toi on niin ihana juttu :) Mä olin niin kateellinen, etten saanut ensimmäistä boxia, sillä siinäkin oli jo niin kiinnostavia tuotteita. Mut suosittelen. Kokeilet vaikka yhden jakson ja jos sit ei kiinnostakaan, nii ei tilaa enää uudelleen. Mut varoitan, tähän jää koukkuun ;)

      Poista
  2. Mulla oli aivan ihqun värinen kynsilakka paketissa, nimi Silk Road (n. 746), mutta huulipuna oli valitettavasti ihan punapäälle sopimaton fuksianpinkki :( Muuten huulipuna tuntui todella hyvältä, väri ei ainakaan karkaa heti tiehensä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä harmi, jos tulee sellanen sävy, mikä ei itselle passaa. Toivottavasti saat annettua punan jollekin, joka todella sellaisen haluaisi :) Kynsilakan nimen perusteella on varmasti ihana sävykin kyseessä :)

      Poista
    2. Se huulipuna on kyllä vähän "neonpinkki", eli en kyllä tiedä ketään, joka sellaista käyttäisi :(

      Poista
    3. :O Minä :D Mä olen niin moniruokainen meikin suhteen. Vaatteissakin tykkään neoväreistä, niin kyllä menis hyvin huulissakin :D

      Poista
  3. Heh, huomasin illalla tän sun postauksen ja kiireen vilkkaa pois näkösistä, etten nää mitä kaikkea paketissa on :D Aamulla sitten postilaatikolle ja vähä aikaa sitten tulin postireissulta kotiin (onneksi meidän posti on ärrällä niin pääsi näin viikonloppunakin hakemaan :D ). Mulle kans tosiaan tuli eri sävyissä noi meikit, lakka semmonen tumma oranssi ja huulipuna nude. Lakka vaikuttaa ihan kivalta sävyltä ainakin varpaisiin, mutta nudepuna varmaan jää käyttämättä :( Taino, täytyyhän sitäkin ensin kokeilla.. Muita tuotteita testailenkin sit ihan innolla, vaikuttaa lupaavilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mä kans klikkailin itseni aina pois, jos joku oli kerennyt kirjoittamaan. Menee yllätyksen ilo jos näkee tuotteet ennen aikojaan.
      Mikäli se huulipuna jää käyttämättä, nii tänne kelpaa ;D Toi lakkakin kyllä kuulostaa kivalta!

      Poista
  4. Ajattelin jakaa myös sinulle tämän tiedon kun samoista ongelmista kasvoissa kärsitään. Elikkä ekaa kertaa pitkään aikaan kasvoni ovat puhtaat, ei finniä missään. Syy tähän on niinkin yksinkertainen kuin vesi. Olen alkanut juomaan 2litraa vettä päivässä ja tämä saa kuona-aineet ja muut niin hyvin liikkeelle että ihokin pysyy puhtaana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hyvästä vinkistä, mutta harmillisesti se ei meikäläisen kukkanaamaan ole auttanut. :( Mä olen vuosia jo juonut vettä vähintään 2litraa päivässä. Voi kun olis toiminut mullekin yhtä hyvin kun sulle. Mulla on jotkut ihmeen ikifinnit :(

      Poista
    2. Voi höh. Noh täytyy toivoa että liv Box tai joku muu tuo nenäsi alle jonku nii hyvän tuotteen että Finnit o historiaa ;)

      Poista
    3. Sanopa muuta! Toivotaan parasta:) Kiitos kuitenkin sulle ihana ♥

      Poista