Tyttöjen juttuja

tiistaina, tammikuuta 15, 2013

Huomenna on bepatsu kipee, ihan varmasti. Salilta kotiuduttu muutama tunti sitten, sain syötyä ja sitten olikin jo iltalenkki aika. Ihan hitsin hyvä olo tuli taas salilla käymisestä vaikka alkuun mulla päätä melko inhottavasti taas särki. Sinne se onneksi taas salille suurimmaks osaks jäi. Pikkanen jomotus enää, mutta tää on mulle jo ihan luksusta. Tänään on ollut muutenkin niin hoppu päivä, etten aiemmin olekaan kerennyt postailemaan. Kauheet vieroitusoireet jo tuli, vaikka koko päivän mulla töissä blogi olikin auki :D Muita blogejakin kerkesin yllättävän vähän tänään selailemaan, mutta selaillessa tuli vastaan kiva kysely ja minä kyselyjen tykkääjänä haluan ehdottomasti tehdä saman itsekin. Tämä samainen tyttöjen juttuja-kysely tuli  monessakin blogissa, joten kai tää oli ihan laillista pöllimistä ;D. Mua kun ei kukaan haastanut nii oli vähän pakko nyysiä ;D


1. Nukutko rintaliivit ylläsi? 
- En todellakaan. Inhottavasti puristaisi eikä se muutenkaan ole suotavaa. 
2. Nautitko draamasta?
-Kyllä, jos se tulee ulos telkkarista. Oman elämän draamoja...ei kiitos!
3. Oletko tyttömäinen tyttö?
-Sanoisin olevani enenevissä määrin. Mä olen ollut todellinen poikatyttö, pukeuduin poikien vaatteisiin ja leikin poikien leikkejä, mutta yläasteen jälkeen olen koko ajan kasvanut enemmän tytöksi tai ehkä paremminkin naiseksi. 
4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
-Ketäs mä viimeks halasinkaan. Taisin halata äitiä eilen tai toissapäivänä. Vai lasketaanko heppa? Sitä mä halasin eilen ainakin.
5. Pieni vai iso laukku?
-Sekä että. Riippuu ihan tilanteesta. Pieni mieluummin, jos ei ole mukana paljoa kannettavaa, mutta muussa tapauksessa ehdottomasti iso. Riippuu siis ihan täysin mitä on tekemässä.
6. Oletko lyhyt?
-Nii, miten senkin nyt sitten ottaisi. Kai mä olen melko pitkä - pitkähkö Niksun sanojen mukaan. Pituutta mulla on 171cm
7. Miehen ihannepituus?
-Pikkasen enemmän kuin minä korkkarit jalassa ja sit on täydellinen. Ei mielelellään siis itseäni lyhyempää, mutta ei mitään hongankolistajaakaan. Onneksi tuo oma toinen puolisko on just täydellisen mittainen.
8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
-Mikäli läimäyttäjä on joku läheinen, niin ei haittaa. Saattaisin läpsäistä söpösti takaisin, mutta mikäli joku tuntematon, nii voi olla että saa aikamoiset huudot päällensä ja pahimmassa tapauksessa läimäyksen poskelle. Mä en tykkää jos käydään iholle.
9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
- On ja ihania sellaisia onkin. <3
10. Pukeudutko Halloweenina?
- En ole tainnut ikinä pukeutua Halloweenina :( En kyllä ihan tarkalleen muista, että onko joskus kouluaikoina ollut jotain juhlia, mutta en näin aikuisiällä ikinä. Kukaan ei ole kutsunut juhliin eikä kyllä itselläkään ole ollut tapana juhlia.


11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
- Ei kai..? En mä ole ihan varma. Polvet saattaa olla.
12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
- Ei kai nää mitään kovin outoja paikkoja ole, mutta paljaalla lattialla sekä merenrannalla autossa. 
 13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
- Ei kyllä ole. Itse kyllä jouduin hetki sitten tunnustelemaan, kun pahasti tuntuu jumiutuvan.
14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
- Ei tietääkseni. Kaipa joskus on ollut, mutta ainakaan tällä hetkellä en tiedä mitään.
15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
- Joitakin kyllä. Heitä kyllä kutsuu kaikki muutkin sukunimillään.
16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
- No mä en tiedä lukeeko mun blogia ykskään muu mies, kun tuo oma ja sekin vissiin toooodella harvoin. Mutta jos ajatellaan, että lukeeko miehet ylipäänsä juttuja joissa lukee että tyttöjen juttuja, nin varmasti useampi mies lukee silti.
17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
- Vaaleanpunaiset, jossa heikosti näkyviä leopardikuvioita.
18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
- Enemmän kyllä tummista, mutta kyllä se silti riippuu ihan ihmisestä. Niksulla on ollut molemman värisiä ja mun mielestä molemmat sopi hyvin, mutta tumma on luonnostaan. Hyvä niin.;) 
19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
- Kyllä ja en. Eiköhän aina silloin tällöin meillä kaikilla ole samanlaisia fiiliksiä.
20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
- No ehdottomasti. Tänään just salillä häiriinnyin kun valkoiset sukkien pohja olikin inhottavan harmaa. Ei kiva juttu.


21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
- Kyllä on särkynyt :/
22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
- Mikäli mulle tapahtuisi jonkinlainen tapaturma, niin siinä tilanteessa ehkäpä, mutta en muuten. Vaikka kyllä rasvaimu välillä houkuttelis. Kyllä ne kait tuolla salillakin sulaa kun vaan tekee.
23. Pidätkö elämästäsi?
- Kyllä pidän, vaikka ajoittain sitä inhoankin. Jotkut tapahtumat ja asiat saa vaan välillä masentumaan vaikka aina elämä kuitenkin voittaa. :) Mä olen vaan niin tunneihminen, että järkiajattelu unohtuu joskus ja silloin elämä tuntuu ihan pyllyltä.
24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
- Ei ole. EIhän ystävät tee sellaista toisilleen <3 
25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
- En ole. Mä taidan olla ihan tylsimys :D
26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
- Tyttökavereita.
27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
- Mulle ei ole sellaista ollekaan. Olin siellä joskus, mutta lähdin pois.
28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
- Olen, mutta en ole siitä kyllä todellakaan ylpeä-
29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
- Että läheisilleni tai rakkailleni sattuisi jotain. 
30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
- Olen kyllä. Tai ei kai siinä lopulta enää itkenyt vaan väsyi siihen itkemiseen.
31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
- En ole. Mä osaan unohtaa vähän liiankin hyvin asioita. Jotkut inhottavat asiat kyllä jää mieleeni paljon herkemmin, entä ihanat asiat.
32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
- En usko. Jokainen pystyy muuttumaan mikäli itse haluaa. Mutta jos haluaa olla huijari, niin sitten on aina huijari.


33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
- Eriyisen hyvää oloa mä en muista. Kivalta kuitenkin tuntui tänään salin jälkeen.
34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
- En oikeastaan. Laulajan urasta olen kyllä joskus haaveillut, mutta en kyllä kestäisi sitä julkisuutta.
35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
- Ikävöin. Ikävöin useampaakin ihmistä ja ikävöin muutamia juttuja.
36. Kajaali vai ripsiväri?
- Ripsiväri. Vaikka ilman kumpaakaan selviän kyllä.
37. Louis Vuitton vai Dooney &Bourke?
- Kröhöm... Noloa myöntää etten edes tiedä mikä on D&B. Mun tarvinnee googletella :D
38. Hame vai housut?
- Housut on kyllä useammin jaloissa vaikka hameistakin tykkään paljon.
39. Sukkahousut vai leggingssit?
- Leggingsit, mutta sukkahousut hameiden kanssa.
40. Huppari vai takki?
- Huppari on kyllä useasti päällä ja takki varsinkin talvisin. 
41. Korkkarit vai tennarit?
- Mieluummin korkkarit, mutta mukavuudenhalun vuoksi kyllä matalapohjaiset kengät eksyy jalkoihin paaaljon useammin.
42. Suorat vai kiharat hiukset?
- Suorathan nää on vaikka kuinka yrittäis kihartaa. Mutta molemmista siis tykkään.
43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
- Roikkuvat ennemmin..kai? Napit on silti parhaat.
44. Kännykkä vai iPod?
- Sony! Älypuhelin :)
45. Smoothie vai latte?
- Smoothie ehdottomasti! Kahvi on pahaa :P
46. Dieetti vai normaali limsa?
- Normaali. Mä en tykkää makeutusaineiden mausta. Mut limsaa juon muutenkin harvoin.
47. Timantteja vai helmiä?
- Olen tylsä, mutta tämäkin riippuu tilanteesta. Kyllä mä silti taidan kallistua timantteihin ennemmin. No ei, kyllä timantit on ehdottomasti mun juttu ;D
48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
Nii ne kaksoset joiden kuvakin oli mulla yhdessä postauksessa. Nättejä tyttöjä molemmat. Mitäpä heistä valitsemaan.
49. Huulikiilto vai huulipuna?
- Sekä että tässäkin ehdottomasti! Huulikiilto on helppo ja vaivaton, mutta huoliteltu puna näyttää upealta.
50. Perhe vai ystävät?
- Todella hyvistä ystävistäkin tulee perhettä, joten perhe!
51. Manikyyri vai pedikyyri?
- Kumpikin käy paremmin kuin hyvin. Ikinä en vaan ole kokeillut. Olis kyllä kiva, kun joku hoitais jalat.
52. Rauha vai rakkaus?
- Molemmat tietysti! Mut rakkaus on mulle ihan äärimmäisen tärkeää. 
53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
- Kyllä mä kallistun tuohon laukkuun. Ilman arskoja mulle tulee kyllä päänsärky kirkkaassa ilmassa...



Kysymyksiä miehistä:


Hauska vai vakava?
- Ei saa olla liian vakava, huumorilla pääsee pitkälle, mutta tietyn paikan tullen vakavuuskin on tärkeää.

Söpö vai seksikäs?
- Mä taidan kallistus söpön seksikkääseen. ;D

Tummat vai vaaleat silmät?
- Riippuu kantajasta. Ruskeat silmät on aina olleet mun mielestä tosi kiehtovat, mutta kyllä Niksun siniset silmät on myös ihanat <3 

Pitkät hiukset vai lyhyet?
Lyhyet, ei todellakaan mitään hevilettiä! Yök! 

Kiharat vai suorat hiukset?
No jos on kovin lyhyet hiukset niin eipä niissä kihara haittaa, mutta ennemmin suorat.

Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
- Ääh, mä haluun molemmat! Onneks mulla on sellainen mies joka osaa, mutta ei vaan halua, hmpfh :/

Tupakoitsija vai ei?
- En välitä tupakasta enää ollenkaan. Itse joskus olen polttanut, mutta nykyään haisee ihan kamalalle. Mieluummin ei, mutta jokainen päätäkööt itse.

Kiltti vai paha poika?
- Siltä väliltä. Pitää osata olla molempia. Kiltti omalle vaimokkeelle ehdottomasti.

Parta tai viikset vai ajeltu?
- Mieluiten ei mitään karvoja, siloposki on kiva. Mut eipä mua haittaa vaikka välillä jäisikin ajamatta. Iskällä on viikset ja isillä pitää olla viikset. Mä en osaa kuvitella iskää ilman niitä.

Nuorempi vai vanhempi?
- Saman ikäinen tai vähän vanhempi. En mä haluu olla puuma :D



Nyt sit kans muutkin vastailemaan näihin. Mä tykkään lukea näitä :) Hyviä unia, sänky meinaan huutaa jo kovasti nukkujia :)

You Might Also Like

2 kommenttia