Käsi tuomio

tiistaina, maaliskuuta 26, 2013

Nonni, lääkäriinhän se mun tie vei. Särky ja kipu kasvoi melko sietämättömäksi, että aika oli varattava. Onneksi työterveyteen saa ajan aina lähes siihen kellonaikaan kun toivoo. Sama kävi tänään. Pääsin suoraan töistä lääkärin vastaanotolle ja olin ulkona 15 minuutissa. Ei paha, sanoisinko. Täysin tarkkaa syytä kipuiluun lääkäri ei osannut sanoa, joten nyt on pari viikkoa sitten tarkkailua. Jokin tulehdus siellä kyllä on, mutta perus jännetuppitulehdusta hän ei epäillyt. Kuulemma kipu on "väärässä" paikassa jännetuppitulehdukseen nähden, mutta tulehdukselta vaikuttaa. Ei siis epäillä mitään murtumista yms. kun koskettaessa ei satu. Vain siis rannetta kääntäessä meinaa itku tirahtaa silmästä. Lääkärikin katsoi huuli pyöreänä, kun hän käänteli rannettani ja mä vääntelin kivusta. Lekuri vielä sanoi, että pahimmassa tapauksessa on leikkaus edessä. Juu ei  käy! Mä tartten mun oikeaa kättä. Nytkin tää kirjoittaminen on tuskaisan vaikeeta. Lasta kädessä estää ranteen vääntymisen, joten kirjoittaminen on  haastavempaa. Saa nähdä miten töissä käyminenkin tätä kättä nyt rasittaa. Nyt kyllä ärsyttää. Salille menen kyllä ja teen kaikkia mitä pystyn. Treeniä ei nyt lopeteta.


Kyllä vähän mieltä masentaa, mutta toivotaan että tästäkin selvitään. Vahingossa tuli myös lohtushoppailtua tänään. Työterveys kun on kivasti Flamingossa ja Niksulle piti käydä ostamassa synttärilahja, niin samalla sit ostin pari juttua itsellenikin. Näistä kuvia vähän myöhemmin, kun nyt on pakko päästää käsi lepäämään...ja Niksu haluaa koneelle. Pitäkää peukkuja, että käsi paranee :)

You Might Also Like

0 kommenttia