Väri ilottelua

sunnuntaina, maaliskuuta 24, 2013

Onpa mukavaa, kun ei ole kiire mihinkään. Ihan kivaa välillä olla tekemättä yhtään mitään sen erikoisempaa. Tai mun tapauksessa se tarkoittaa sitä, että mä pääsen ihan rauhassa lätkimään naamariin vähän hurjempia värejä. Kyllä mä näillä uloskin voisin lähteä, mutta taitais kanssa olijat vähän ihmetellä meikäläisen tyyliä :D Reilun tunnin meikkaamisen lisäksi olen katsellut Emmerdaleja, kun olen taas niissä vähän jäljessä, ja pessyt pyykkiä. Uloskin olisi kyllä kiva mennä, kun on niin ihana sää. Samapa se mitä tässä tekee, kun voi vaan vaikka olla ja möllöttää. Olen myös kuunnellut ovea korvat tarkkana, josko joku pieni virpoja kävisi koputtelemassa. Hiljasta pitelee. Taitaa seuraavaksi olla vaan Meli kuka koputtaa, kun tulee joskus kaverinsa luota. Niksukin karkasi moottoripyörän laittoon. Täällä mä siis ihmettelen maailmaa ihan yksinäni. Mikäpäs tässä ollessa, mukavaa on :)



Maisamiisa pyyteli joskus aikoja sitten, että olisi kiva nähdä sellaista sini-vihreää, vähän niikuin merenneitotyylistä meikkiä. Siitä lähtien mua on himotellut päästä meikkaamaan sinisen ja virheän sävyillä. Tässä vielä vähän tämmönen hillitympi versio merenneito meikistä. Olisin halunnut piirrellä naaman täyteen kaikkia kivoja kuvioita, mutta kun eihän tässä tiedä ketä ovelta vielä löytyy, niin pitäydyin hieman hillitymmässä väri ilottelussa. Tulee kyllä niin erinäköiseksi erilaisilla meikellä.



Ja miten toi silmien väri näyttääkin niin erilaiselta jokaisessa meikissä. Välillä paljon virheämpi ja välillä taas harmaampi.


No mutta tällainen meikki tänään. Näyttääko värit hurjalta teidän mielestä? Kolmea eri sinisensävyä sekä kahta virheää on saatu tuonne luomille mahtumaan. Pitää hakea joku nessu tähän valmiiksi, kun alan jatkamaan Emsujen katsomista. Siinä kuoli kaksi ihmistä ja ennen meikkaamista mä täällä jo kerkesin kyynelehtiä :D Herkkis täällä terve :D Mutta ihanaa palmusunnutaita teillekin. Nauttikaa päivästä ja kertokaa, jos te saitte nauttia virpojista :D

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Ei näkynyt virpojia meidän ovella, tosin ei ne pääse tänne meidän pihaan kun tuolla on aidat ja portit lukossa eli turha odotellakkaan. Lenkillä niitä näinkin sitten useammankin viipottamassa tuolla pitkin pihoja. Mä haluaisin kamalasti niitä niiden oksia saada, olis pitänyt pyytää ja heittää pari kolikkoa kun oli samalla kauppareissulla niin rahatkin oli mukana :D

    Eikä oo yhtään hurja meikki, tosi kaunis ja sopii loistavasti palmusunnuntaihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans olisin niitä hienosti koristeltuja oksia halunnut, mutta nyt ei virpojia edes ulkosalla näkynyt. Voi olisit vaan pyytänyt :)

      Voi kiitos ihuna ♥

      Poista
  2. Huuii miten hieno. Niinkuin tuo aiemman postauksenkin meikki. Vautsivau!

    VastaaPoista
  3. Ihana meikki (niinkuin tuo edellinenkin, vau! ), eikä yhtään liian hurja :) Kesän kuumat kadut ja merenneitomeikki, uijui ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Sun pitää kans testata noita värejä ja saada oma kesäkatumeikki :)

      Poista