Kesäfiilistä!

perjantaina, kesäkuuta 28, 2013

Mulla on ollut niin ihanaa tänään töiden jälkeen! Viime öisten vähien unien takia en nyt enää yksinkertaisesti jaksa alkaa purkamaan kamerasta kuvia, sillä nukkumatti kutsuu melkoisesti tuonne sängyn puolelle. Jos unia tulee, niin ne ovat varmasti lennokkaita, sillä niin mulla on ollut koko ilta. Nyt vasta pääsin kunnolla istahtamaan aloilleni. Kerrankin muistin ottaa kameran mukaan ja jopa räpsäisin  muutamat otoksetkin. Hyvä minä :)

Tässä yksi tämän kesän suosikki biisejäni. Kuunnelkaa ja kertokaa mitä tykkäätte. Niksu bongasi tämän ja mulle tää jäi niin repeatille soimaan. Tulee ihan huisin hyvä fiilis. Me ollaan tyttöjen kanssa tänään tanssahdeltu tän tahtiin.



Huisin letkeää alkanutta viikonloppua teille ihanille! <3

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Mäkin sain vasta eilen laitettua reissukuvat koneelle tai ne oli mulla miniläppärillä, mutta piti saada tälle "oikeelle" koneelle. Melkeen viikko siinä menikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten se välillä onkin niin hankalaa saada kuvat pois kamerasta ja oikeaan kansioon yms. :D Toi on niin tuttua hommaa mullekin.

      Poista
  2. Letkeää viikonloppua myös sinne <3 :)

    VastaaPoista