LivBox - kesäkuu arvostelu

tiistaina, heinäkuuta 02, 2013

Voi aika! Nyt ollaan jo heinäkuun toisessa päivässä ja mitä luultavimmin ensi viikolla saadaan availla intopiukeina uutta Livboxia ja nauttia lomasta ;) Kyllä tää ajan vauhti on vaan niin järjetöntä. Nyt mä vielä innoissani odottelen lomaakin, mutta pian alan ahdistumaan sen loppumisesta. Niin se aina menee. Pitää nyt oikein ottaa asiakseni nauttia siitä täysin rinnoin.

Mutta siis niin, nyt olisi aika kesäkuun Livbox tuotteiden arvostelun. Tuotteet ovat päässe enemmän ja vähemmän käyttööni, mutta jokaisesta mulla on kuitenkin jotain sanottavaa. Eli ei kun kimppuun.


Mun kesäkuun boxista ilmeistyi rasvoja oikein urakalla, varmaan monen muunkin. Olin iloinen, mutta tällä hetkellä kesäihoni ei oikeastaan laisinkaan vaadi lisärasvausta, kun omasta takaakin riittää ihan roimasti. Kaikkia rasvoja tuli testattua ja kiva kun tuota ukkoakin voi käyttää koekaniinina. ;) Se suuttuu mulle varmasti tästä paljastuksesta, mutta pakko mun on teille paljastaa. Niksu saa monesti toimia myös mun meikkausapulaisena. Sillä on ollut jo monet kerrat täydet tällingit päällä xD Ihmisten ilmoille häntä ei kyllä niiden kanssa saisi. Älkää olko tietävinännekään tästä ;D Rasvat ovat siis jääneet aikalailla tuonne vessan hyllykölle notkumaan ja odottamaan parempia päiviä, mutta tietysti mä niistä pikatestaukset vähintään olen tehnyt.

Sebamed After Sun Soothing balm oli boxin isoin yllätys, kirjaimellisesti. Se täytti Livboxista lähes puolet ja  on varmasti isoin puteli saaduista tuotteista tähän mennessä. Mä olen tosi huono käyttämään vartalorasvoja, vaikka mun iho oikeasti karisee välillä kuivuuttaan. Auringonoton jälkeen rasvaus on vielä vähemmän käytössä, entä rasvaus pesun jälkeen. Onneksi auringossa tulee useasti niin kovin hikoiltua, että rasvauskin tulee pesun jälkeen hoidettua. Sebamed oli mielestäni hieman hankala levittää. Se pysyi iholla pitkään ja sitä sai hinkata ihoon aika kauan, että alkoi imeytymään. Mutta lopulta kun olit rasvauksen hoitanut, rasva imeytyi  kuitenkin todella hyvin. Mun iho ainakin imaisi sen itseensä todella hyvin ja niin kyllä Niksunkin selkä. Rasva on ihan tuoksuton mikä tekee siitä entistä miellyttävämmän. Tykkäsin tuotteesta kyllä, mutta kunhan osaisin käyttääkin sitä.

Cliniderm Active Defence kasvorasva on ollut boxin vähiten kiinnostava tuote ja sen huomaa myös käyttökerroista. Niitä kun on tasan yksi. Tuotteessa on tosiaan SK 15, mutta jo tuossa arkisin käyttämässäni CC-voiteessa on muistaakseni 20. En oikeastaan koe tälle Clinidermin tuotteelle olevan elintärkeää käyttöä, joten siksi se on jäänyt käyttämättä. Ihan vaan kasvorasvana se on kuitenkin miellyttävä. Ei ole kovin paksu, imeytyy hyvin ja on tuoksuton. Jos siis en ajattele tämän rasvan nimitarkoitusta, menee se peruskasvorasvana ihan mallikkaasti. Mutta kuten sanoin, toistaiseksi en niitä ihan hirmuisesti käytä.

Olay Total Effects päivävoide oli mulla käytössä muutaman päivän, kunnes hokasin jättää rasvat hetkeksi unholaan. Mulle tuli totaalinen brake down naaman kanssa ja finnejä pukkasi tuhanpäin. Rasvojen pois jättö kuitenkin auttoi asiaan lähes heti. Olayn rasva on näistä kolmesta paksuinta ja vahvimmin tuoksuva. Tuoksu ei ole paha, mutta ei kovin hyväkään. Levittyy ja imeytyy kyllä silti ihan hyvin, mutta jokin tässä tuotteessa jäi kaivelemaan. Ehkä se tuoksu on mulle kuitenkin liikaa. Olayn tuotteet, joihin Livboxin kautta on saanut tutustua, ovat olleet kaikki kovin hajustettuja. Eivät onneksi kaikki pahoja, mutta voimakkaita ainakin tähän nenuun. Paremmalle käytölle tämäkin tuote päässee syssymmällä, ellei joku vaikka äiti tämän kovasti halua ;)

Kuten kuvastakin huomaa, Olay on paksuimman näköistäkin.

Tämä kynsilakkahamsteri oli todella onnellinen uudesta lakasta ja vielä niin kauniissa sävyssä. Edellinen lakka kun oli niin paljon syksyisempi, niin tällä kertaa lakka pääsikin heti kokeiluun. Tällä hetkellä kynsissä onkin enää jämät jäljellä. Dependin kynsilakkoja olen ihastellut monen monta kertaa ja ollut aikeissa tuhannen kertaa ostaakin, mutta jotenkin olen aina jättänyt silti nappaamatta mukaani. Hintahan näillä on todella alhainen ja putelikokokin on mielestäni hyvä. Monet isommat lakkapurkit kerkeävät varmasti mullakin kuivamaan, ennen kuin puolivälikään on saavutettu. Onneksi niitä ohentäjiakin on olemassa. En nyt saa sanottua teille tämän lakan sävynumeroa, sillä kynsilakkapakki on jossain teillä tietämättömillä makkariremontin vuoksi. Dependin lakassa on melko ohut sivellin, mutta silti ihan mukava työkentelyyn. Harmillisesti vain tämä lakka raidoittui ihan hirmuisen paljon ja oli jotenkin tahmea levittää. Kahdella kerroksella sai tarpeeksi peittävän lopputuloksen ja yllättävän tasaisen levitysvaiheessa tulleesta raidoituksesta huolimatta. Hintaansa nähden oikein kelpo lakka ja jos eteen tulee joku ihana sävy, niin varmasti ostan tätä merkkiä lisää.



Clarins Natural Lip Perfector sävyssä 01, oli ehdottomasti tämän boxin ihanin tuote. Siis kaikista ihanin. Tuoksu on huumaava, kovin makea, sävy ihana ja ei tahmaa ollenkaan. Huulilla pysyy kuitenkin yllättävän hyvin. Ihana karvainen pehmopää on miellytävä käyttää ja kiilto leviää sillä oikein nätisti huulille. Harmittaa jo valmiiksi tän tuotteen loppuminen. Täysikokoisen hinta kun on vähän isompi summa entä noiden halpishuulikiiltojen ja niitä multa löytyy omasta takaa vähän liikaakin.




Viimeisenä boxin yksi mielenkiintoisimmista ja epäsopivimmista tuotteista. Cliniquen BB-voide oli ehdottomasti kokeilun arvoinen tuote, mutta se ei saanut vakuutettua mua puolelleen. Käytin eräs sunnuntai pienen ikuisuuden häivytellessäni tuota aivan liian tummaa tuotetta kasvoilleni ja silti se näkyi liian vahvasti omaa hipiääni tummempana. Olisinhan voinut sitä jollain muulla tuotteella vaalentaa, mutta halusin pitää vain tätä tuotetta kasvoillani edes sen yhden päivän. Toisaalta toivoin jo etukäteen, etten tulisi liikaa ihastumaan tähän tuotteeseen, kun tämäkin on paljon kalliimpaa, että tällä hetkellä kovasti tykkäämäni CC-voide. Olisi ollut kivempi silti kokeilla tätä enemmän omaan sävyyn sopivana, mutta kyllä tälläkin sai selville sen, ettei meistä taida tulla kavereita. Cliniquen BB-voide oli mielestäni kovin tahmeaa, vaikeasti levittyvä ja todella paksun tuntuinen. Voide tuntui kasvoille levitettynäkin kovin lähmäiseltä eikä puuteroitu pintakaan tarpeeksi auttanut. Kasvoille tuli jotenkin todella tukkoinen olo. Peittävyys tässä oli ihan miellyttävä, ei liikaa, muttei liian vähääkään. Silti sen paksu tunne kasvoilla oli inhaa. Kuitenkin haluaisin testata tuotetta ehdottomasti uudelleen, josko vaikka kesän aikana saisi itsensä päivetettyä vähän tummemmaksi ja tällöin tuotekin olisi sopivamman sävyinen. Yhden kerran jälkeen on kuitenkin vaikea sanoa todellinen mielipiteensä. Ehkä sinä sunnuntaina oli vain huono naamapäiväkin. Tiedä häntä.

Tällaisia fiiliksiä aiheutti kesäkuun boxi. Mitäs siellä tykättiin tuotteista? Oletteko mistään samaa mieltä kuin minä vai olenko ainut vastarannankiiski? Ja jos teillä on tuotteista kokemusta muuten kuin Livboxista, niin kuulen kyllä mielellään muitakin mielipiteitä. Kyllähän te tiedätte. Mä voisin keskustella kosmetiikasta vaikka millä mitalla, vaikken mä niistä mitää oikeasti tiedäkään :D

You Might Also Like

0 kommenttia