Vuosipäivän meikki ja kynnet

sunnuntaina, elokuuta 18, 2013

Palattiin eilen melko hyvin päivään, jolloin meidän tarinamme alkoi. Me tehtiin just sitä, mitä tehtiin silloin seittemän vuotta sitten. Me käytiin ajelemassa. Kunhan mentiin vaan sinne minne tie vei. Tällä kertaa käytiin kurkkaa pikaisesti Hämeenlinnaa. Hiljaista siellä oli, eikä mulla ollut kameraa mukana. Hauskaa oli kyllä tehdä sitä, mitä silloin suhteemme alkuaikoina tehtiin paljon. Kilometrejä kertyi ihan tajuttomat määrät, mutta sellaista se taitaa nuorena muutenkin olla :) Kyllä me käytiin tätä yhteiseloamme juhlistamassa Rossossa syöden. Muuten oli kyllä ihan tavallinen päivä. Ajattelin vilauttaa teille eilisen kynnet ja meikin, mutta asu kuvaa mulla ei valitettavasti ole. Se olis meinaan ollut jopa kuvaamisen arvoinen, jotain muuta kuin löllärit :D



Kynnet tein kyllä jo torstai iltana valmiiksi ja tiedättekö, nää on mun mielestä ehkä yhdet kauneimmista kynsistä mitä olen koskaan tehnyt. Mä olen tuijotellut kynsiäni vähän väliä. Mun mielestä nää on niin nätit. Äiti ja Niksu kyllä kysyivät, että miksi laitoin hileet kynnen tyveen enkä kärkeen, kun ne näyttävät näin kuluneelta. Näyttävätkö teistä? Itse olen näihin kyllä niin rakastunut :)

Meikki oli taas ihan perus mua. Tumma smokey tyylinen. Samalla näätte muuten kampauksen. Mä oon niin huono hiusten laittaja, et melkein aina löytyy vaan letti päästä. Tällä kertaa tein kuitenkin tuon otsatukkatötterön.




Mitä olette mieltä, kehtasiko tämän näköisenä olla liikenteessä? Ainakin tuo mun juurikasvu on tosi ihailtava, oh my! Törkeen näköinen :D Kukas sen tulis värjää? Mulla on nyt niin monta huonoa värjäystä takana, ettei oikei huvita aloittaa koko prosessia.

No joo, nyt mä meen jatkaa siivoukset loppuun ja sit saunomaan. Pitää taas alkaa rauhoittumaan alkavaan viikkoon. Ihanaa sunnuntai iltaa teillekin <3

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Wau mikä leidi! <3
    Onnea vielä vuosipäivän johdosta!

    VastaaPoista
  2. Nätti <3 edelleenkin kadehdin sun meikkaustaitoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäkin ihana, kiitos ♥ Elä höpsö kadehdi, varmasti sinäkin osaisit :)♥ Harjoittelua vaan :)

      Poista
  3. Wauuu!!:) En epäile hetkeäkään ettetkö olisi kääntänyt kaikkien miesten päät,kun saavuitte syömään! Olet niin kaunis,että alan vaatimaan joka postauksessa päivän meikki-kuvan! Ja ehdottomasti asuja kehiin !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Ewelyn ♥ Nyt mä menin ihan sanattomaksi. Kiitos paljon ihana♥ Kyllä meikkikuvia tulee aina, kunhan vaan on paremmat meikit naamalla. Arkimeikki on ihan järkyttävä :D Ja asukuvia yritän oikeasti saada kans napsaistua :)

      Poista
  4. Ihanat kynnet ! Ja koko tyttö tietysti :) kaunis meikki taas, miks mä en osaa tollasta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihuna ♥ Kiitos ♥ Ja sinäkin höppänä, varmasti osaisit meikata! :)

      Poista
  5. Sulla on kyllä niin upeat kasvot että wau! Ja meikkikin niin ihana taas <3 mut mä kyllä vaadin sitä arkimeikkiäkin näytille ;) Onnea vuosipäivän johdosta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua! Kiitos ihana♥ Tämmöinen pullaposki xD Mä napsaisen joku päivä kuvan arkimeikistä, sit olet kyllä erimieltä :D Kunnon kalkkunazombie ilmaantuu :D
      Ja kiitos onnitteluista ♥

      Poista