Hiekkapaperiset kynnet

keskiviikkona, lokakuuta 16, 2013

Sanoisin hillinneeni blogeista saamaani himotusta tällä kertaa melko hyvin, vaikka nyt sitten messuilla lopulta hairahdin ostamaan jotain mitä olen halajanut jo kauan. Olisiko ollut keväästä taikka alkukesästä vai jo kauemmin? kun blogeissa alkoi näkymään hiekkakynsilakkoja. Olin alkuun sillee njäh, mutta kuten mulle on niiiiin monen muun tuotteen kohdalla jo käynyt, niin njäh vaihtuikin himotukseen. Olen nainen, eikös silloin mieli saa muuttua ;D Hiekkalakat siis alkoivat hyppiä mieleeni tuon tuosta ja kerran jos toisenkin mulla oli kaupassa lakkapullot kädessä. Kuitenkin mietin kynsilakkapakistani löytyvää määrää ja jätin ostamatta. Mutta nyt, en enää pystynyt hillitsemään ollenkaan. Sain messuilla jopa sen päiväsen kynsilakka ahdistuksen. On suoranainen ihme, että lopulta ostin jopa kolme lakkaa. Sutaisin heti sunnuntaina lakat kynsiin ja voih, olen niin tykästynyt :)



WILD MILD hiekkalakka sävy Time Square 2,50€

Eihän tämä kuvissa näytä kovinkaan kummoiselta. Huisin hileiseltä kyllä. Voin silti teille taata, että nämä tuntuvat hitusen pienirakeisilta hiekkapapereilta :D Mun on pakko vähän väliä hipelöidä kynsien pintaa, kun niin hauskalta tuntuvat. Sävyn otin ihan extempore, mutta nyt vähän kaduttaa etten ottanut iholleni sopivampaa sävyä. Tämä vähän kuin veisi nakeistani terveen värin pois. Kultainen ja vaaleanpunainen jäivät mieleeni. Ehkä pitää käydä tutkaisemassa mistä näitä löytyy :)

Onkos teillä hiekkalakkoja? Tai oletteko edes yhtään innostuneet niistä?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Täytyy tunnustaa etten oo moisesta lakasta ennen kuullutkaan :D mutta nyt taas oon vähän fiksumpi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä?! Miten ihmeessä sä olet voinut säästyä tältä hehkutukselta? :D Nyt siis hiekkalakkakaupoille ;)

      Poista