Naked

perjantaina, lokakuuta 25, 2013

Vaikka tänä vuonna lopulta synttärit jäivätkin täysin kokonaan viettämättä, kiitos kylpyhuone kaaoksen, päätin silti lahjoa itseäni jollain, mitä olin miettinyt jo kauan. Pistin siis nakkini näpyttäen eräälle nettisivulle, pari klikkausta ja sormet syyhyten jäin odottomaan paketin saapumista. Tiesin, että paketin perille saapumisessa menisi normaalia pidempi aika, kun tuolta ulkomailta oli tulossa. Jossain vaiheessa alkoi kuitenkin tuntumaan siltä, että paketti olisi eksynyt enkä saisikaan pitkään halajamaani juttua. Jokainen päivä postiluukun avatessa koin karvaan pettymyksen. Ei vieläkään. Kävin jo miettimään mitä tulisin kirjoittamaan nettisivuston asiakaspalveluun kadonneesta tuotteesta. En ole koskaan aiemmin kuitenkaan niin joutunut tekemään. Olin varma, etten koskaan saisikaan tuotetta kotiin asti. Itkuhan siinä meinasi päästä.

Hätä ei kuitenkaan onneksi ollut tämän näköinen. Tämän viikon alussa postilaatikossa oli ihmeellinen kirje Matkahuollosta. Minua odottelisi siellä paketti ja voisin hakea sen vielä samana päivänä. Ei siis muuta kun kinttua toisen eteen ja rivakasti katsomaan mitä ihmettä mulle oli saapumassa. Enhän mä siis ollut tilannut mitään, mikä sen kautta tulisi. Ainakaan tietääkseni siis. Sain sieltä käsiini järkyttävän kokoisen pahvilaatikon, jonka kyljessä luki "Beauty Products". Olin valmis hyppäämään taivaisiin. Mun aarre oli saapunut luokseni :)

BEAUTYBAY.COM Urban Decay Naked-paletti 43,21€

Tämä kulttituote mainetta pitävä Urban Decayn Naked-paletti on ollut himotuslistallani siitä lähtien kun kuulin siitä ensimmäisen kerran. Joskin en muista milloin siitä ensimmäisen kerran edes kuulin. Mitä luultavimmin bongasin jostain Youtube-videolta, josta nykyisin siis bongailen kaikkia himotusjuttuja....ei hyvä :D Olin klikkaillut tämän paletin jo monen monta kertaa ostoskoriin, mutta jotenkin sain aina hillittyä itseni. Varmaan siksi, koska luomivärejä löytyy entuudestaan ihan tarpeeksi, mutta lahjanhan ei tarvitse olla tarpeellinen, eihän ;) Eli mun mielestä tää oli todella hyvä syy paletin tilaamiselle ;D


Siinä se nyt sitten on, mun käytetävissä ja hypisteltävissä. Paketin mukana tuli pieni puteli jo parhaaksi havaitsemaani silmäluomen pohjustajaa, joten setti taitaa olla aika täydellinen :) Mä olen avannut paketin vasta kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran tutkiakseni, että se on ehjä ja toisen kerran tätä kuvausta varten. Niin se pihi sitten sisälläni heräsi. En ole raaskinut edes swatchata noita :D Nautiskelen siis uuden karheasta paletista näin xD Käyttöön pääsee kyllä ihan varmasti lähipäivinä. Pakkohan tuota on päästä testaamaan, että on hehkutuksien arvoinen.



Tarkalla tutkinnalla selvisi, että paletissa on just täydellisiä värejä meikäläisen nassuun. Lämpimiä ruskeita monessa eri sävyssä, niin vaaleaa kuin tummaa sekä musta ja harmaa. Löytyy myös pari mattaakin sävyä. Ainakin näin katselemalla paletti vaikuttaa ihan perfectolta! Ihan jännittää aloittaa meikin teko näillä xD olenko outo? Olen :D


Paletin mukana tuli myös sivellin. Todella hyvälaatuisen tuntuinen ja kaiken lisäksi vielä sellainen, joka minulta puuttuu omista kokoelmista voitteko kuvitella ;D. Siveltimet on kyllä mulle tärkeitä. Niitä saa olla ja paljon, sillä aina kun aloitan meikkaamisen, huomaan ihan liian monen sudin olevan likainen :/ Tässä pitäisi tsempata itseään ja pestä ne useammin! Mutta kiva siis päästä testaamaan tuotakin.

Olen todella iloinen itselleni ostamasta lahjasta ja pian tekin pääsette kurkkimaan, millaista jälkeä näillä saa aikaseksi :) Mitä mieltä te olette Naked-paletista? Olette varmaan kuulleet siitä, mutta onko se tuonut teille mikäänlaisia tuntemuksia?

Nyt mä haluan toivottaa teille ihan huisin ihanaa alkavaa viikonloppua! ♥ 

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Onpa ihanat sävyt! En malta odottaa että pääsen näkemään minkälaisia meikkejä noista loihdit! :)
    Hei yks tyhmä kysymys, miten sä saat tonne sivupalkkiin noi Instagram kuvat näkyviin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, pitääkin ottaa ihan omaksi meikkipostailuksi pelkät Naked meikkailut ;)

      Ei hei ole yhtään tyhmä kysymys. Mäkin meinaan olen jostain tuon alkuun bongannut. Eli menet sivulle http://web.stagram.com/tools ja rullaat hitusen alas ja siella on sit lokeroita mihin kirjoitat käyttäjätunnuksesi ja muut valikot, miten haluat ruudukoiden näkyvän blogissasi. Sitten kun olet täyttänyt sen painat vain "Generate code" ja saat html-koodin blogia varten. Sitten teet blogiin uuden widgetin ja saat ne näkyviin. Jos tarttet lisätietoja, niin pistä lisäkysymyksiä vaan <3 Toivottavasti tämä auttoi edes vähän :)

      Poista
  2. Oijoi! Mulla on se Naked2 paletti, ja käytän sitä KOKO AJAN. Siinä on muun muassa täydellinen sävy mun kulmakarvoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavana ostoslistalla onkin se kakkonen :D Olisin varmaan ostanut nyt samalla tuon ykkösen kanssa, mutta kun niitä ei ollut varastossa yhtään. Joululahjaksi sitten ;P Mä kans tykkään käyttää luomiväriä kulmiin. Mulla on sekä Inglotin että E.L.F.in.

      Poista
  3. Aijai, oon kade. ;) Tätä olen myös himotellut ties kuinka pitkään, mutta perustellut itselleni hankkimatta jättämisen juurikin tolla omistamallani luomarimäärällä... :D Ehkä vielä joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, suosittelen. Vaikka itsekin mietin ostosta pitkään, niin en kyllä kadu ostosta hetkeäkään! On se niin ihana. Suosittelen kyllä harkistemaan todella tarkkaan ;)

      Poista