Oi perjantai

perjantaina, maaliskuuta 28, 2014

Onneksi vihdoin päästiin taas perjantaihin. En olisi saattanut jaksaa herätä enää yhtään aamua töihin. Tällä viikolla on väsyttänyt ja paljon. Nyt onkin ihana, kun voi vaan nostaa jalat kattoon. Tulin juuri saunasta ja kohta ajattelin kietoutua teekupin kanssa sohvalle viltin alle. Jotenkin tätä hetkeä mä olen odottanut. Ei kiirettä taas mihinkään. Voi vaan olla. Levähdys tuntuu olevan välillä kortilla. Koko ajan kun pitäisi olla tehokas ja saada aika käytettyä tehokkaasti hyödyksi. Perjantai illan parhautta on vaan olla ja lopulta nukahtaa.


Huomenna ajattelin vilauttaa teille jotain uutta täältä meidän kotoota. Vaikka tämä ei olekaan vielä ihan valmis, niin en malta enää odottaa. Yllä pieni vilautus ;) Itse olen ainakin tykästynyt tähän ja pakko kuulla teidänkin mielipide asiaan. Nyt mä kuitenkin menen ja nautin perjantain tuomasta vapaasta.

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Ihanaa viikonloppua teidän pesueelle ♥
    Näyttää ihanan raikkaalta ja pirteeltä tuo keltainen valkoisen taustalla :) Ja voi expedit, oisin halun kans käydä alesta ostaas pari (vaikkei ees oo paikkaa niille :D ) mut ei ollu muuta asiaa sinne ni jäi ostamatta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo keltainen on...pirteä :D
      Noi Expeditit tuli just oikeeseen aikaan tarjoukseen :) Saatoin hastrata vähän vaan. Olisin ostanut enemmänkin, mut Niksu vähän toppuutteli :D Mutkun niitä ei enää saa :( Tuli se uusi Kallax ja kuvien perusteella se ei kyllä ole niin kiva. Katotaan, kun livenä näkee.

      Poista
    2. mä en ookkaan vielä tuota kallaxia nähny, täytyy käydä kurkkaamassa. Kuulin kyllä että vastaava on tulossa tilalle ja että ei ole ihan niin kiva kuin tämä expedit. No, mun täytyy sit taas koluta huutista ja toria jos joskus alan haikailemaan näiden perään :D

      Poista
  2. Ihanaa viikonloppua, teetkö joskus koirapostauksen, mulla on niin kova koirakuume, vaikka enkelikoirani onkin vielä päivittäin mielessäni, mua kiinnostaisi tuo teitin koiruli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti se oma rakas haukku tulee olemaan pitkään mielessä. Ikuisesti. ♥ Voin tehdä postauksen meidän Taresta. Kiinostaisiko sua ihan Kääpiöpinseri rotuna vai ihan vaan meidän herra?

      Poista
    2. Kiitso <3 Ihan rotu kiinnostaa ja toki teidän ihana herra <3

      Poista