Vappumeikki

torstaina, toukokuuta 01, 2014

Väsähtänyt vappujuhlija täällä vaan hei! :)

En muista milloin viimeksi olisin herännyt niin myöhään kuin tänään. Nousin sängystä vasta vähän yli kymmenen! Huh! Normaalisti viikonloppunakin olen ylhäällä ihan viimeistään kahdeksan jälkeen. Huomaa siis kyllä, että eilinen vappujuhlinta väsytti vähän normaalia enemmän. Entinen naapurimme pyysi meidän juhlistamaan luokseen vappua sekä vapaapäivää. Kuulosti niin hyvältä, että sinnehän me nokkamme suuntasimme. Ilta oli todella kiva! Tarjolla oli vaikka mitä ihania herkkuja ja tietysti sitä miestä väkevämpääkin, mutta minä sain pidettyä itseni irti kaikista ihanista syömingeistä ja pelkän tervetuliaismaljan jälkeen join pelkkää vettä. Olen todella ylpeä itsestäni, sillä ne erittäin kovasti nimeä huutaneet muffinssit ja namit jäivät pöydälle ja maistoin vain muutaman suolaisen tarjottavan. Muuten vetelinkin viinirypäleitä :) Saako nyt taputtaa itseään olalle? Mutta ilta venähtikin pitkälle yöhön ja unille taidettiin Niksun kanssa lopulta mennä kolmen aikaan yöllä. 

Mulla oli eilinen oikein kiiruspäivä ja valitettavasti en sitten ehtinyt eilen tulla teille vilauttamaan mun vappunaamaa. Tein eilen etäpäivän, sillä mulla oli lääkärikäynti. Palaan tähän paremmin sitten tulevana maanantaina liikuntojen yhteydessä. Mutta töitä sai painaa ja sen jälkeen kaupoilla ja lopulta valmistautumaan illanviettoon. Mun piti tehdä todella värikäs vappumeikki, mutta olin taas ruskean vietävänä ja koetin sillä sitten tehdä jotain vähän erilaisempaa.


Kultaa ja ruskeaa, malliksi hieman normaalia korkeampi kulmahäntä vai mikskä tota voisi sanoa. Väriä mä kuitenkin jotenkin halusin lisätä ja pistinkin vaaleansinistä alaluomelle.


pohjustus // Urban Decay Primer Potion
luomivärit // Urban Decay Naked1, Urba Decay Vice2, Too Faced Joy to The Gilrs
rajaus // Bobbi Brown Gel liner
ripset // Estee Lauder Sumptous
vesiraja // Maybelline master drama black
kulmat // Inglot luomiväri, Lumene kulmakeeli


Pakko sanoa muutama sananen tuosta Estee Lauderin ripsiväristä. Pidän kovasti siitä, miltä se saa ripseni näyttämään, mutta valitettavasti se ei kestä kyyneliä sitten yhtään. Sain eilen muutaman niin hyvän naurukohtauksen, että tuli sitten räkätettyä vedet silmissä. Oli meinaan niin mahtavaa löytää toinen samanhenkinen tyttö, jonka kanssa me sitten nauraa räkätettiin muiden ihmetellessä, miten naurukohtauksia voi tulla niin monta :D Vatsalihakset on ihan hellänä kaikesta nauramisesta. Muuten meikki pysyi just siellä missä pitikin, utta ripsarit katosi siina puolessa välissä iltaa poskille :D


Valitettavasti yhtään onnistunutta kuvaa en saanut napattua. Mulla on taas vaihteeks ollut niin huonoja naamapäiviä, että ihan surettaa. Voi olla, että pillereiden vaihto vaikuttaa siihen, että naama otti ja kukkii kuin kunnon kevätpelto, mutta ehkä tämä tästä. Kunnon pesua ja huoltoa on vaan parannettava entisestään. Mutta meikki kuitenkin sai piristystä tuosta ihanasta kirkaan pinkistä huulipunasta. Ehdotomasti tulee olemaan kovasti käytetty kesällä :)


Pohjustus // The Body Shop Tea Tree Pore Minimizer
Meikkivoide // L'oréal True Match Goldenivory
Silmänaluset // MAC Pro Longwear Concealer NW15
Puuteri // MAC Mineralize Skinfinish Natural Light Plus
Varjostus // Make Up Store Smog
Poskipuna // MAC blush Dainty
Hohde // H&M Highlighter Powder
huulet  // Maybelline ColorSensational 910 Shocking Coral

Ilta oli siis ihan huippu ja melkoisen extempore lähtö sinne tehtiinkin, mutta onneksi tehtiin. Nyt sit voikin kohta taas lähteä salille vähän ahertamaan, josko tää väsymyskin siellä helpottaisi.
Mitäs kuitenkin sanotte meikistä? Meneekö peukku ylös vai alas?

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Peukku ehdottomasti ylös! :-) Rentouttavaa vappua sinne ♥

    VastaaPoista
  2. Ihan mainiot värit tässä meikissä, sopii sun silmiin niin nätisti, aijai. Ja nää sun lähikuvat silmistä on ihan huippuja, mun meikkikuvat on edelleen sellasta hirveetä skeidaa, en vaan osaa kuvata silmiäni. :D

    Ja sit paitakin näyttää tutulta, multa löytyy tuo ihan samanlainen, olikohan siitä jo puhetta joku kerta mun blogin puolella jossain asukuvassa, en muista... No mut joo, oikke muksaa vapun jatkoa sinne myös! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taru murunen, kiitos paljon ♥
      Mun mielestä taas mun meikkikuvat on hirveetä sontaa. En mäkään osaa kuvata, mutta ihana kuulla, että sie ainakii tykkäät :) On muuten itteesä niin vaikeeta kuvata :D

      Joo, oli puhetta, mutta en mä tiennyt että se ihan sama paita on. Pitäis kyllä tehdä se copycat sun asusta :)

      Poista
  3. Ihanainen olet. Meikki on aika houkuttava. Oikein mukavaa Vappua sinne.
    ~elle~

    VastaaPoista
  4. Täältä kans peukku ylös meikille :) Ja iso peukku tuolle herkkujen välttämiselle, mä en pystyis :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee :) <3 Mä kyllä ihmettelen itsekin, että miten kykenin. Kai mä olen vain saanut itseni motivoitua tarpeeksi :)

      Poista