Tänään...

perjantaina, syyskuuta 19, 2014

... olen ollut todella väsynyt ja voimaton.

... olen tehnyt töitä vaivaiset pari tuntia ja sekin onnistui viemään musta kaikki mehut.

... olen nauttinut ystävän lounasseurasta. Kuulemma piti tulla sairasta lohduttamaan ;)

... olen nukkunut paljon! Melkein koko päivä mennyt sängyssä. Tuplavilttien alla.


... olen siis palellut ihan vietävän paljon!

... olen juonut varmaan sata kuppia teetä. Se onneksi lämmittää hetkeksi.


... olen joutunut niistämään. Onko tämä sittenkin alkava nuha?

... olen mitannut kuumetta monta kertaa. Lämmöt vaihtelee kovin.

... olen lukenut blogeja ja lehtiä. Mitään ei kuitenkaan ole tainnut jäädä muistiin :D


... olen nauttinut kynttilöistä ja havahduin siihen, että mulla on niitä aika lailla :D Eipähän lopu kesken ;)


... olen kulkenut viltti ympärilläni kuin haamu konsanaan.

... olen naureskellut näille rakkaille karvakamuille. Ne on sitten parasta seuraa <3


... aion kohta kömpiä takaisin sänkyyn ja katsoa jonkun leffan.. tai ainakin niin kauan kunnes silmät taas lurpsahtaa.

Toivottavasti te olette terveenä <3 Ihanaa alkanutta viikonloppua murut <3


You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Toivottavasti olo on kohentunut viikonlopun aikana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Amanda♥ onneksi vähän, vaikka vieläkään en ole ihan terve.

      Poista