Dermosilin syssytilaus

keskiviikkona, lokakuuta 29, 2014

Tänään on tuntunut siltä, että tarvitsisin ehdottomasti jonkun piristysruiskeen suoraan suoneen. Silmät eivät ole tänään auenneet laisinkaan. Ihan kuin sumuverhojen läpi katsoisi maailmaa. Eikä muuten mitään hajua, mistä tämäkin johtuu. Hyvin olen nukkunut ja treenannut. Se on nyt nukkumatti tainnut jäädä mun kaveriksi tälle päivää. Päikkärit olis tähän väliin tosi jees. Josko hetkeksi silmät ummistaisin :D Onneksi olen etäpäivällä kotona. Auton rattiin musta ei meinaan tässä kunnossa olisi. Ja "onneksi" työt ovat pitäneet mut kiireisenä, muutenhan mulla kuola jo valuisi pitkin poskea. 


Olen tyystin meinannut unohtaa mun syksyn Dermosil-tilauksen. Kuvat ovat odottaneet julkaisua jo pitkän aikaa, mutta aina olen keksinyt muuta. Pikaisesti siis ostokset kehiin :)


Tehtiin taas kavereiden kesken pieni tilaus. Tai pieni ja pieni. Kummallisesti noita tuotteita kuitenkin kotiin taas ilmestyi :D Suurin syy ostoksille oli ehdottomasti uusi kulmapaletti sekä saunatuoksu. Muut sitten tuli vähän niinkuin vahingossa :D

DERMOSIL käsisaippuat 4,90€/kpl

Meillä on ollut kokeilussa jo yksi Dermon käsisaippua ja tuoksuun kovasti ihastuneena tilasin pari muutakin saippuaa testiin. Ja näitähän muutenkin aina kuluu.

DERMOSIL Hajustamaton suihkugeeli 0€ tilaajan etu
Lime vartalokuorinta 5,90€
Saunatuoksu 3,30€

Hajustamaton suihkugeeli tuli taas tilaajan etuna, kun loppusumma ylittää tietyn määrän. Lime kuorinta, tuo tämän hetken lempiaineeni! Niin raikas kuorinta, joka saa ihon tuntumaan silkkiseltä ja hyvin hoidetulta. Tämä on siis jo toinen putelini. Varmaan pitää hankkia lisääkin ;) Ja tuo saunatuoksu, mun ja Niksun ehdoton lemppari. Saunan valtaa ihana mehukkaan raikas tuoksu, kun tätä pistää muutaman tipan löylykauhan joukkoon. Yksi parhaista saunatuoksuista, joita koskaan olen tuoksutellut :)

DERMOSIL Peitepuikko 5,60€
Kulmageeli 3,90€
Kulmaväri trio 6,90€
Syväpuhdistava yönaamio 4,50€
Kulmakynä medium 5,30€

Sitten vähän meikkejä ja naappelihoitoa. Peitepuikko neutralisoi punaista ja on todella kätevä finnien peittoon. Kulmageeli, koska halusin vain kokeilla uutta :D Lumenen on ehdoton ykkönen, mutta mielenkiinnolla tätäkin testaan. Halpa on meinaan hinnaltansa! Tämä kulmaväripaletti olikin sitten yksi suurin syy tilaukseen. Mä käytän tällä hetkellä Inglotin luomiväriä Matte360 kulmilla ja oli kiva saada ihan oma paletti tähänkin. Paletissa on sävy kulmaluulle, ihana shampanjan hohtoinen sekä kaksi eri sävyä kulmille. Melkoisen tumma sävyt on, mutta hellästi laitettuna tuntuu toimivan :) 
Syväpuhdistava yönaamio odottaa vielä testiim pääsyä. Vasta Lorkun haasteen jälkeen testailen tätä. Edelleen, kaikki tuotteet jotka vähänkään voisi auttaa finneihin..testiin! Kulmakynä nyt oli vaan hairahdus. Kiva pitkästä aikaa kokeilla, vaikka jauhemaisiin olenkin rakastunut.

Just tuli postissa Dermosilin joululehti. Arvatkaa vaan tekisikö mieli tehdä uusi tilaus :o Ihania jouluisi juttuja ja joululahja vinkkejä.. Ehkä mun täytyy ;)

You Might Also Like

0 kommenttia