Facebookissa...

sunnuntaina, lokakuuta 12, 2014

Tein sit hetki sitten jotain sellaista, mitä en todellakaan kuvitellut koskaan tekeväni. Oikeastaan kartoin koko paikkaa kuin ruttoa. Tässä sitä nyt kuitenkin ollaan. Mä - olen - facebookissa. Kettu soikoon. No, jostain on joustettava. Nyt sit pitäisi varmaan saada apuja joltakulta facenörtiltä, että miten blogille tehdään omat facebook sivut :D Mä en meinaan todellakaan osaa :D Facebook, sinä pelottava paikka.

Ja syy, miksi sinne faceen sitten liityin, oli tämä huomenna alkava Skin Perfection-challenge. Kun pääpalkintona on matka kahdelle Pariisiin, olihan mun nyt pakko vähän joustaa tästä facebookittomuus päätöksestä ja liittyä sit sinne. Olen hukassa kuin neula heinäsuovassa, mutta ehkä mä pääsen sinne sisälle joskus. Kunhan nyt vaan joku fiksumpi sitten opastaisi niissä blogin sivuissa :D

Huomisesta eteenpäin testaan Skin Perfection tuotteita kuin hullu. Aijon saada niistä kaiken irti ja jakaa tietoja ja kokemuksia eteenpäin hyökyaallon lailla. Seuraavat viisi viikkoa on siis näiden tuotteiden kanssa läheistä eloa, tuhotonta testaamista ja toivon mukaan testaustarinalle saadaan onnellinen loppu. Tietysti upeana hohtava iho ennen kaikkea, mutta kyllä se matka Pariisiinkin houkuttelisi ;)


Jännittää, huomenna se siis alkaa ja huomenna kuulette asiasta enemmän :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Mä kävin heti stalkkaamassa sut. <3 Kysy apua jos kaipaat. En ole mikään nero, mutta kai mää jotain osaan. Ehkä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun stalkkasit ♥
      Joo, kunhan pääsen sinne asti tän kamalan keskellä, niin kyllä kyselen apuja :)♥

      Poista
  2. Kysele vaan apua, en ole mikään velho, mutta SoMe on tuttu ja kun tällainen tumpelokin osaa niin kuka vaan osaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu kovasti, avut tulee kyllä tarpeeseen :)

      Poista