Oriflame The One 5 in 1 Wonderlash

lauantaina, joulukuuta 13, 2014

Hyvän ripsivärin etsintä on ainakin mulle tosi haasteellinen juttu. Mä haluan ripsien näytävän samaan aikaan melko luonnollisilta, mutta kuitenkin tuuheilta ja pitkiltä. Mulla on omasta takaa mielestäni kohtuu pitkät ripset eikä ne vissiin ihan harvatkaan ole, mutta kyllä mä silti tarvitsen niihin väriä, että ne näkyvät. Ja mä tykkään ihan hirmuisesti kunnon räpsyripsistä. Olinkin ihan haltioissani, kun I Love Me-messuilta saamani Oriflamen The One 5-in-1 Wonderlash ripsiväri teki juuri sitä kaikkea mitä halusin. Sain pituutta, tuuheutta ja silti melko luonnollisen näköiset ripset.



Tuubi ei herätä kovinkaan suurta innostusta. Mikäli en tietäisi millaista jälkeä se tekee, en olisi varmasti ostanut. On siis onni, kun saa ripsivärejä jostain aina testiin, kuten tällä kertaa messuilta kun osallistui arvontaan.


Harjaosa on muovia ja tämähän taitaa olla se suurin syy, mikä aina jakaa ihmiset kahteen kuntaan. Toiset tykkää siitä perinteisestä kuituharjasta ja toiset tästä kumi. Mulle sillä ei ole väliä, kunhan ripsari tekee toivottua jälkeä. Harjasosassa toisella puolella on pidemmät harjakset ja toisella tuollaiset nysät. Pitkillä harjaksilla ripsiin saa pituutta ja erottelua kun taas tyngillä tuuheutta. Mä laitän tällä ripsivärin niin, että ensin pitkillä harjaksilla pituutta, sitten heti perään tyngillä tuuheutta ja vielä heti tämän jälkeen pitkillä erottelen. Ja siis en enää kuivumisen jälkeen laita uutta kerrosta, vaan tämä kolme eri vaihetta yhdella kertaa putkeen riittää. Tällainen on lopputulos mun ripsissä.


Todella nätisti kaartuvat ripset. En ole niitä laisinkaan kääntänyt vaan laitoin puhtaasti aamuherättyihin ripsiin. Mielestäni ripset jäävät melko luonnollisen näköisiksi, mutta kuitenkin kohtuu näyttävät. Ja tätä pystyy vielä ihan kivasti kerrostamaankin jos tahtoo.


Eikä tätä ole hinnalla pilattu. Kävin katsomassa Oriflamen sivuilta, nin tällä hetkellä tarjouksessa 7,90€ kun normaalisti on 16€. Oriflamella tuntuu noita tarjouksia olevan muutenkin vähän väliä, joten halvalla ripsarin todella saa.


Voisin sanoa, että uusi lempiripsari on löytynyt. Joko te olette testanneet tätä?

You Might Also Like

16 kommenttia

  1. Ohoh, wau! Näyttää kyllä siltä, et pitää melkeen ostaa testiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, suosittelen! Tämä teki kyllä ihmeitä ripsille :)

      Poista
  2. No huh, ei näytä olevan turhaan hehkutettu ripsari tosiaan! Aivan ihana lopputulos!! ♥ Mun kaveri oli saanut tämän kanssa jostain, ja nousi hänenkin lemppariksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule, nyt sit vaan sunkin täytyy testata. Jos halvalla löytyy hyvä ripsari, niin kyllä siitä kannattaa pitää kiinni ;D

      Poista
  3. Wau mitä jälkeä, mulla odottaa tää edelleen kaapissa niin kuin sanoit toi hylsy ei innosta tarttumaan tähän, vaikka olen muistakin blogeista lukenut, että tää on ihan huippu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuo hylsy ei ole houkutteleva. Nyt vaan testaat pikaisesti, tää kuitenkin ylitti odotukset täysin :)

      Poista
  4. Oi mitkä ripset! Mun on tosi vaikea löytää hyvää ripsaria, mulla on piikkisuorat ja vaaleat ripset (kuin epäreilua vaikka muuten olen tumma!) ja ilman ripsiväriä olen täysin "silmätön" :D Uskaltaiskohan tätä testata... Yleensä käytän aina vedenkestävää, niillä se taivutus tuntuu pysyvän paremmin. Kumpi tää oli, vedenkestävä vai nou?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ei ole vedenkestävä. Olen kuullut, että vedenpitävät pitää taivutuksenkin paremmin. Itse en osaa sanoa, mulla kun taipuu kohtuu hyvin. Testaa ihmeessä! Ei ole kuitenkaan kallis testattava. :)

      Poista
  5. Sulla on niin kauniit silmät! <3 Mulle tuli tämä blogin kautta testiin, mutta huomattuani kumiharjan, pistin suoraan eteenpäin. :D VIHAAN kumiharjoja. Mun feiviksi on noussut se YR:n Volume Elixir, josta blogissakin huutelin. :) Tätä oli kuitenkin joku muukin muistaakseni hehkuttanut, että ehkä mäkin vielä testaan tän! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi muru, kiitos ♥ Tuommoiset luppasilmät vaan :D
      Mutta nainen, kokeile! Jos se sulla siellä kaapissa kuitenkin jo on. Sitä Elixiriä mä en ole vielä päässyt testaamaan. Kiinnostaisi sekin :)

      Poista
  6. Näyttää tosi kauniilta! Mullakin se suosikkiripsari haussa. Hitsiläinen, pitääkö se taas hommata yksi ripsari lisää odottamaan käyttöönpääsyä, kun kerta tarjouksessakin on..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maisu, tätä kannattaa kokeilla. Tää on halpa ja hyvä. Suosikkia vielä täälläkin metsästetään, mutta tällä hetkellä se on tämä :)

      Poista
  7. Mulla on tähän saakka ollut käytössä myös Oriflamen ripsari, toinen kuin tuo, mutta seuraavaksi täytyy varmaan ostaa tuota testiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kannattaa testata tämä, on oikeasti hyvä. :)

      Poista
  8. Oooh, ihanat räpsyripset! <3 The One-sarjan tuotteet on ihan huippuja, tykkään niin paljon esim. samaisen sarjan huulipunasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanuus ♥ Itseäkin alkoi kiinnostamaan muut sarjan tuotteet, kun ripsarikin on näin hyvä :)

      Poista