Joululahjani

perjantaina, tammikuuta 09, 2015

Olinkohan mä kiltti viime vuonna? Mitä lahjoja katsoo, niin kyllä mä taisin olla. Ja on se muuten kumma. Vaikka kuinka sovitaan, että ei osteta paljoa lahjoja, niin kyllähän niitä silti vaan tuli reipas kasa. Tänä vuonna mulla ei myöskään ollut minkäänlaisia toiveita. Ei yhtään mitään. En kokenut tarvitsevani mitään. Ainut mitä himoitsen aina vaan on tietysti kosmetiikka, mutta en odottanut saavani sellaisia, sillä onhan se nyt vaikeeta ostaa tällaiselle, kellä tuotteita on jo aika lailla. Olin todella yllättynyt ja iloinen kaikista ihanista lahjoista. Joko haluatte nähdä? Käydään kimppuun.


Mulle tuli postista ilmoitus, että on saapumassa paketti. Mitään en kyllä odottanut, vaikka useasti tilauksia netistä teenkin. Ilmoituksessa koreili lähettäjänä ihana murunen maisamiisa ja olin ihan haavi auki, että mitäs sieltä nyt tuleekaan. Siis apua, kiitos muru ehkä ihan eniten paljon! Olet niin ajattelevainen <3 Sain finninaama iholleni tuotteita testattavaksi, joista maisu oli lukenut pelkkää hyvää. Myös pari huulirasvaa ja nekin sellaisia, mitä en ole ikinä kokeillut. Ihan mahtavaa. En taida osata kiittää tarpeeksi. Oli niin ihana ylläri <3


Sirja ystävänikin oli ihan selkeästi pistänyt korvan taakse jemmaan kommenttini, kun kaupoilla yhdessä käytiin. Näin nuo ihana kynttilänjalat ja ihastuin. En kuitenkaan raaskinut niitä silloin ostaa. Niin toinen sitten oli ostanut ne joululahjaksi <3 Niksukin tykkäsi näistä ja nämä pääsivät ihan paraatipaikalle tv-tasolle. Laitoin Ikeasta ostamaani hiekkaa pohjalle ja olen ihan in löööv :)



Anne ystävä tietää, millainen vilukissa olen. Siis ihan järkyttävä. Kuljen kotona aina villasukissa ja tossuissa, mielellään vielä vilttiin käärittynä. Ja voi miten mua hymyilytti, kun paketista paljastui viltti. Se paljastui vielä malliksi, jossa on huppu <3 Eniten ihana! Nyt jos tarttee vaikka kantaa iltapala olkkariin töllön ääreen, niin pysyypähän viltti matkassa mukana ;)


Skeit sitten otti ja törsäsi menemään lahjojeni kanssa. Sen verran monta pakettia tuli, että ihan hämmästytti. Skeit tietää, että mä olen ihan kynttilähullu. Ihanat punaiset kynttilät pääsivätkin heti käyttöön ja huolestuttavasti ollaan jo yli puolen välin. No, onneksi ensi jouluna tuonne voi tuikata jonkun muun kynttilän sisälle ;)


Heeii, pyyheitä, jes! Niitä tarttee aina. Sitten toivomani lepardifleecehousut. Ehkä ihanimmat kotipökät ikinä! Niin lämpimät (en suostu riisumaan näitä, menisin mielelläni töihinkin :D), pehmoiset ja mukavat! My new sexypants. Kyllä Niksu näistä enemmän tykkää, kun mun pierukalsareista :D Jep, jalassa nytkin. Skeit sai omassa joulukuun Livboxissaan muutaman eri tuotteen kuin minä ja mä sitten harmittelin, etten saanut pohjustajaa ja hän sai. Voi mikä ilo oli, kun tuo puteli paljastui äärimmäisen hankalasti avattavasta paketista (tää muuten muistetaan ;D). Nyt testailenkin tuota innolla :)


Ja Skeitin lahjat sen kun jatkuu. Biozellin arganöljy ja syväpuhdistava shampoo. Todellakin tänne! Ja ääää, Iittalan Teema neliskanttinen kulho. Mä olen himoinnut näitä ihan sikana ja nyt mulla on ensimmäinen kaapissa. Lisää tahtoo hän pian :)


Skeit oli hommannut meille tiimipipot. Harmaa oli hänen ja mä sain tuon punaisen omasta paketista. Sitten tapahtui Niksu. Niksu alkoi omimaan mun pipoa. Jouluaattona piti sitä päässään ja pihalla hengasi onneissaan sen kanssa. Aloin olla jo vähän mustis. Sitten Skeit myöntyi ja lahjoitti oman pipansa Niksulle (ja se on muuten joka päivä tyyliin ollut päässä... :D). Henkisesti nää on edelleen mun ja Skeitin tiimipipot :D


Ja lisää vaan jatkuu! Skeit joskus aikanaan mulle kettuili meidän huonoistta veitsistä. Otin kyllä silloin jo neuvosta vaarin ja ostin pari hyvää Fiskarsin veistä. Ne eivät ilmeisesti riittäneet, kun paketista paljastui kolme lisää. En valita, olen äärimmäisen tyytyväinen. Nää on todella hyviä veitsiä :)


Tätä ei enää voi laskea Skeitin antamaksi, sillä vaikka Skeit tämän kaulakoruparin oli varmasti tytölleen ostanut, halusi mun nuorimmainen kummityttö antaa kummilleen lahjaksi toisen parin koruista. Näissä koruissa lukee Best ja toisessa Friends. Minulla jälkimmäinen. Olen vieläkin niin otettu, että murupienoinen tahtoi antaa korun minulle. Nytkin se kaulassa <3


Sitten äidiltä saatu lahja. Villasukat, tuo jokajouluinen perinnelahja. Auta armias jos ei uusia sukkia tulisikaan. Tänä vuonna toivon mustia sukkia, että voisin olla niillä vähän huomaamattomampi. Muuten, nämäkin jalassa nyt :D Pasta reseptikirja. Huippua! Mulla alkaa ideat loppumaan ihan totaalisesti ruokien suhteen ja nyt sitten saan vinkkiä kirjasta. Niksu tykkää pastasta vielä kovin, joten voin hänelle sitten testata noita reseptejä. Itse yritän syödä pastaa vähän vähemmän. Fiskarsin sakset, todellakin tarvitaan. Meillä on yhdet sakset ja nekin on aina hukassa, vaikka niillä oma paikka onkin. En syytä Niksua... ;D I Love saippuioita <3 Tuoksu on huumaava! Love-toppi sekä meikkipussi tuli Thaimaasta asti :)


Ja tossut, äiti ja isäpuoli tietää. Kylmävarpainen todellakin. Isäpuoli oli ihan itse käynyt valitsemassa ja olen ollut näihin todella tyytyväinen. :) Edellisvuonna saadut tossut alkaa olla puhkikävellyt, joten uudet tuli tarpeeseen.


Hah, siskokin on ihan selkeästi lukenut mun ajatukset. Ruoanlaitto on ollut viime ajat niin pakkopullaa, että uudet reseptit todellakin tulee tarpeeseen. Ja kanaruoat, jes! Ne kelpaa aina :) Ja kyllä sisko toisen tietää, teepuruille tuo hauska kuppo ja sihti. Vai mikä tuon nimi on? Ja sitten nuo korut. Mun rakkaat siskonlapset valitsivat ne ihan itse. Taitaa täti/kummi olla aika ilmiselvä korujensa kanssa, kun lapsetkin tietävän mun tykkäävän niistä :)



Niksun kanssa tosiaan sovittiin, että tänä vuonna pidetään lahjat kohtuusmäärässä. Silti tuo ukkokulta antoi 200€ lahjakortin Stockalle ja 89€ lahjakortin Flamingoon, joka todellakin käytetään yhdessä vähän myöhemmin. Mä haluan ensin saada tätä kroppaa vähän parempaan kuntoon. Ja ää, tuo Stockan lahjakortti. Arvaatteko jo, mihin meinaan sen käyttää? :D Christina Aguileran lahjapakkaus oli oikein kiva lisä ja noita kuulokkeita olen toivonut jo pienen tovin. Niksu osti itselleen todella hyvät Sonyn kuulokkeet ja olen niitä pyytänyt itselleni, muttei ole lähtenyt. Nyt onneksi sain omat ja kovalla käytöllä ovatkin olleet. Nämä pysyvät lenkkeillessä paremmin päässä, kuin nappikuulokkeet :) 

Olin siis todella tyytyväinen lahjoihin, ihan mahtavia jokainen :) Mitäs te sanotte? :)

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. No samaa hämmästelin itsekin, mutta ihania olivat kaikki :)

      Poista
  2. Kovasti oltiin oltu kilttejä, jos lahjamäärää katsoo. Kivoja ja tarpeellisia.
    ~elle~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vissiin oon ollut aika kiltti :D Tarpeellisia ja kivoja, todella :)

      Poista
  3. Vautsi mitkä lahjat sun mies on antanut. Mäkin haluun 200 euron lahjakortin Stockalle. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niksu on kyllä osannut aina ostaa hyvät lahjat. Mä jo odotan, että pääsen Stockalle... :D MAC! :D

      Poista
  4. Siis eihän nuo yksin multa ole.... On niissä sun veikkaski mukana, ainakin hengessä; )
    Ja ihana kuulla että oli mieluisat lahjukset:D♡
    -Skeit-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jooo, veikka varsin hengessä mukana ;D
      Ja ihanat olivat ♥ Kiitos vielä ♥

      Poista
  5. Vitsi kun kivoja lahjoja. Tuo hupullinen viltti on ihan mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, olen samaa mieltä. Kovassa käytössä hupullinen viltti onkin :D

      Poista