The Balm - Nude'tude paletti

sunnuntaina, toukokuuta 24, 2015

Jos joku nyt ei sattumoisin vielä tiedä, niin meikeissä mulle tuottaa ihan eniten sydämentykytyksiä ihanat luomivärit. Tai jos vielä tarkennetaan, niin paletit. Mulla on varmasti jo tällä hetkellä luomiväripaletteja koko loppuelämäni tarpeiksi, mutta kun...ne ovat vaan niin ihania! Himoitsen niitä koko ajan lisää, vaikka samalla tiedän etten todellakaan tarvitse. Mutta halu, se on kova juttu se ja sitä vastaan taistelu taitaa olla välillä melkoisen turhaa. Viimeisimmistä palettihankinnoistani olen esitellyt teille Stilan In The Light paletin ja nyt vuorossa olisi The Balmin Nude'tude.


Neutraalit paletit ovat niitä, jotka saavat ehdottomasti multa kaikkein eniten käyttökertoja. Ei sillä, mä rakastan äärimmäisen värikkäitäkin luomivärejä, mutta neutraalit nyt vaan sattuu olemaan sellaisia, jotka käyvät ihan kaikenlaisiin tilaisuuksiin. Nude'tude sisältää 12 sävyä ja löytyy niin mattaa kuin shimmeristäkin yksilöä.


 Ylemmässä rivistössä on sävyn alla pohjustajana Urban Decay Primer Potion kun taas alemmassa pyyhkäisty suoraan puhtaalle kädelle. Oikeastaan kaikki sävyt toistuvat pohjustajan kanssa odella paljon paremmin. Harmillisesti muutama sävy on vähän heikompaa laatua, mutta heikoin on ehdottomasti kolmas oikealta, sävy Silly. Se on mattainen ruskea, jossa on kultaisia hippusia. Ilman pohjustajaa tummuus ei tule esille lainkaan ja pohjustajankin kanssa aika onneton.



Shimmeriset sävyt ovat erittäin upeita ja pigmenttisiä. Mattaiset sävyt hieman heikompia, mutta oman kokemukseni mukaan matat ovat monestikin hieman heikompi pigmenttisiä. Mutta poikkeus vahvistaa säännön tässäkin.



Omiksi lempisävyikseni paletista nousi Stand-Offish, Selfish sekä Seductive. Äärimmäisen kauniita shimmersävyjä. Tässä vielä pari meikkiä, jotka olen paletilla tehnyt.



Kokonaisarvioksi annan 4-10 asteikolla 8. Oikein toimiva paletti, mutta ei silti ihan parasta mitä olen testannut. Kyllä tämä silti suositukseni saa ja tämä paletti toimii varmasti monen käytöllä. On vähän väriäkin neutraalien keskellä. Eli mikäli kaipaat jotain kivaa palettia, niin tässä olisi yksi sellainen :)

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Mä olen tahtonut tätä(kin) palettia pitkään, mutta vielä en ole sortunut.. kauniit sävyt kyllä... :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on kans luomivärit himotuksen kohteena! Ja tätä oon kuolannut jo niin kauaa kun vaa muistan... En toistaseks oo sortunut,mutta tässä on kesän aikana ihan liikaa mahdollisia "tekosyitä" ostoon: mahdollinen opiskelupaikka,18-vuotis syntymäpäivä...:'D

    VastaaPoista
  3. Saksalaisesta kosmetiikkasivusta kosmetik4less saa The Balmin meikkejä ja sigman siveltimiä. Suomeen postarit 7 euroo :) tuosta on kakkos paletti juuri kyseisessä sivustossa

    VastaaPoista