Livbox - marraskuu 2015

torstaina, marraskuuta 19, 2015

Kaikki ovat varmaan jo saaneet marraskuun Livboxin? Johan me ollaan yli puolen kuun. Ja siis ihan kamalaa miten nopeasti tämä aika on taas mennyt! Nyt on pakko todeta, että tämä vuosi on mennyt harppovin askelin eteenpäin. Onko multa kenties jäänyt päivä välistä, vai miten ihmeessä tää on mennyt niin nopeasti? Niin se vaan on ihan juuri tämän vuoden viimeinen kuukausi ja taas juhlistetaan uuden vuoden alkua. Ei vaan pysty käsittää.


Mutta siihen marraskuun Livboxiin. Niin mulla taas jää aika vähän aikaa tuotteiden testaamiseen, kun olen näitä säästellyt kuvausta varten. Eli kaikki vielä täysin testaamatta. Katsotaas nyt mitäboxi sitten sisälsi.


Tässä kuussa tuli kuusi virallista tuotetta sekä kaksi ylimääräistä ylläriä. Nejä täysikokoista ja kaksi näytettä.

Ylläreinä tuli Jordan Easy Reach Flosser hammaslainkaimet sekä Clavin Klein Eternity Now hajuvesinäyte. Nuo Jordanin hammaslankaimet oli mielestäni todella hyvä ylläri! Veikkaan, että suurin osa ihmisistä puhdistaa hampaidensa välejä vähän huolimattomasti. Itsekin kuulun tähän ryhmään, mutta hammaslääkärin mainittua minulle asiasta, aloin käyttämään niitä useammin. Nyt kun niitä tuli, tulee ne myös varmasti paremmin käyttöön. Kaupasta siis unohtuu helposti ostaa näitä. Ja hajuvesinäytteet kelpaa mulle ainakin aina :) Tuoksuhimottaja :D

Mutta sitten ne virallisemmat tuotteet. Ensimmäisenä Rich Pure Luxury Argan Oil Rejuvenating Elixir hiusöljy. Esitekortissa lukee, että tämä tuote on tilaajien toivetuote. Missä sellainen kysely on ollut? En mä vaan ole huomannut. Nyt on muutenkin vähän joka boxissa ollut hiusöljyjä tai hoitotuotteita. Kyllähän mä mielelläni tutustun uusiin tuotteisiin, mutta nää hiustuotteet nyt jo vähän harmittaa. Muistaakseni mä olen ostanutkin tätä samaa öljyä jo isonkin putelin jostain. En kyllä nyt lyö päätäni silti pantiksi. Testataan.

Labello Care & Colour on huulivoide, jossa on myös sävyä. Vähän niin kuin Baby Lips, mutta Labellossa on erona se, että tässä on pantenolia sisältävä ydin ja sävy tulee ulkokerroksesta. Näitä on kahdessa sävyssä ja Livboxissa tuli sävy Red. Mä olen tykästynyt näihin sävyttäviin huulivoiteisii, kaksi yhdellä iskulla ja niin helppoja arkisin. Innolla siis tätä testaamaan.

Head&Shoulders Classic Clean Shampoo on meillä tuttu tuote. Niksu tykkää käyttää näitä ja tämän huomatessa omikin sen jo itselleen. Olen toki itsekin tätä kyseistä tuotetta jo aiemmin testannut ja hyväksi havainnut, joten annan mielihyvin sen Niksulle, joka tuotteesta enemmän pitää.

Sitten ihan uutuus tuote Herbinalta. Herbina on tehnyt pakkauksilleen ilmeen kohotuksen ja mun mielestä tämä on erittäin onnistunut kohotus. Pakkauset näyttää aiempaa houkuttelevemmilta ja ne ovat todella kauniita. Boxissa tuli Moisture Balance kasvonaamio ja näin talvisaikaan myös mun rasvainen iho tarvitsee kyllä kosteutusta. Tällainen söpön putelin vielä mielellään laittaa esillekin. Vähän suunnitelin tätä testaavani tänään iltapesun jälkeen.

Lumene Bright Now Vitamin C heleyttävä BB-voiteen on boxiin valinnut ihanainen bloggaaja Sanna-Emilia. Sanna-Emilia on ihan mielettömän taitava meikkaaja ja hänen luomuksiaan jää tuijottamaan haltioituneena. Hän siis valitsi boxiin tämän heleyttävän bb-voiteen, joten sen on oltava hyvä. Toivottavasti sävy light on sopiva. Olen huomannut jo useampaa bb-voidetta testanneena, ettei sävyt niissä aina oikein osu kohdilleen. Mutta tämä todellakin testiin.

Viimeisenä vielä Nivea Daily Essentials Double Effect Eye Make-Up Remover. Nivean silmämeikinpoistoainetta en olekaan vielä testannut. Mulla on ollut Lumenen yksilö ja se on ollut ehdoton suosikkini testaamistani poistoaineista. Mielenkiinnolla siis testaan onko Niveasta vastustajaksi.


Tämä boxi on nyt ensi vaikutukseltaan erittäin kiva ja monta tuotetta, joita tahdon testata. Nuo hiustuotteet on nyt kyllä vähän harmillisia, niitä kun nyt tuntuu olevan joka boxissa. Oispa kiva ylläri saada vaikka luomivärejä joulukuun boxissa ;)
Mitä te tykkäsitte marraskuun sisällöstä?

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Marraskuun boxi oli mun mielestä ihan ok. Itse en innostunut BB-voiteesta enkä oikein hiusöljystä. Eniten kiinnostaa tuo Herbinan kasvonaamio, toivottavasti on hyvä :).
    Mun mies sai myös tuon Head&Shouldersin käyttöön :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua harmittaa se, että BB ei ole sävyltään hyvä, vaikka light onkin.
      Hihii, olen kuullut monen antaneen miehelle H&S:n :D

      Poista
  2. kannattaako Livboxiin kuulua?minkä kokoisia tuotteet ovat yleensä siellä?oon miettiny kauan liittyiskö siihen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä itse suosittelen vahvasti Livboxin tilaamista. Tuotteita on keskimäärin kuusi kappaletta per boxi ja aina on niin täysi kuin testerikokoisia tuotteita. Jokaisen boxin sisältö tulee varmasti ylittämään boxin kuukausihinnan. Mikäli pitää kosmetiikasta, on tämä kuukausittainen ylläri tosi kiva :)

      Poista
  3. Kiitos.Kiva kuulla.19,90e oliko kuussa?

    VastaaPoista