Viikko 2

maanantaina, tammikuuta 18, 2016

Mulla ei ole ollut mikään ihan paras maanantai, mutta siitä huolimatta menin salille ja voi pojat, kyllä se vaan teki nannaa. Nyt on jalat ihan soossina, vatsassakin tuntuu, mutta mieli, se se vasta paremmalle mielelle tuli. Liikunnan ilo, se on mulle ehdottomasti se tärkein juttu. Jos totta puhutaan, en tarvitse niinkään niitä tuloksia, vaikka nekin siis tärkeitä on, niin se mikä oikeasti saa liikkeelle, on tämä liikunnan ilo ja sen tuoma hyvä olo. Tänään se taas tuli, se super hyvä olo. Vaikka lihaksia sattui ja kävely alkoi olla haastavaa, euforinen tunne valtasi koko kehon. Tää on se, mitä mä oikeasti haluan tuntea liikunnan jälkeen. Tietysti, en halua vähätellä, kyllä mä niitä tuloksiakin haluan ;)


Viime viikko oli oikeastaan hyvin tavallinen, tavallista arkea ja tavallisia touhuja. Ei oikeastaan mitään tähdellistä kerrottavaa. Mutta arki, sitähän me eletään pääosin. Mulla oli niin tavallista arkea, etten instaakaan päivitellyt kovinkaan ahkerasti. Jos viime viikosta nyt jotain pitää mainita, niin vitsin lumityöt. Se ei ole ollenkaan mun lempparityö. Varsinkaan, jos sitä lunta sataa koko ajan lisää. Teet työtä vähän kuin yhtä tyhjän kanssa. Näin jälkikäteen kuitenkin ihmettelen kovin, että mihin se mun aika on oikein taas kadonnut kun muutama homma taas jäätää. Pikkukammarin remontti on taas tyssähtänyt paikoilleen. Sen valmistumista tässä siis odotellessa. Haluan niin kovin päästä näyttämään teille kunnon kuvia siitä :)


Viime viikolla postin mukana tuote ihan uuni tuore tuote mulle testattavaksi. Tekin saatte pian kuulla Lumenen uutuus ripsarista. Mä tässä testailen sitä suurella innolla koko ajan ja raportoin teille heti, kunhan olen saanut kunnollisen mielipiteen muodostettua. Kuvassa näkyy muuten meidän äidin tuomat kukkasetkin. Hän kun niin iloisesti yllätti mut etäpäivää vietellessäni. 


MA: Salitreeni (jalka-vatsa)
TI: Lumityöt 1h30min
KE: Salitreeni 1h (rinta-kädet-vatsa)
TO: -
PE: Salitreeni 1h (selkä)
LA: -
SU: Kävelylenkki 30min



Mutta että sellainen, niin tavallinen viikko takana. Jos jostain olen todella iloinen, niin treenit kulki niin kivasti :)

You Might Also Like

0 kommenttia