Davvin voittaja

perjantaina, helmikuuta 12, 2016

Oivoi... mua vähän jännittää. Näinköhän mulle on tulossa yrppätauti :o. Mua on etonut tässä illan tullen ihan hirmuisen paljon. En oikein tiedä onko mulla nälkä vai vain paha olo. Vähän olen närppinyt ruokaa, mutta hyvä olo ei tullut siitäkään. Nythän näitä pöpöjä on ihan kamalan paljon liikkeellä. Toivottavasti ei nyt iske mikään.

Olotilasta johtuen laitan teille vain pikaisesti vihdoin tiedon keskiviikkona loppuneen Davvin silmanympärysvoiteen arvonnan voittajan... Oletteko valmiina? Arvonnan suorittaja oli netin varmaan käytetyin arpaonnetar random.org ja tällä kertaa se valitsi onnelliseksi voittajaksi...


Jonna H.

Onneksi olkoon voitosta <3

Nyt on taas köllähdettävä makuuasentoo.. Pitäkää peukkuja, ettei mua kaada yksi kaamein tauti...

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Toivottavasti paranet pian! :/ Yrppätauti ei kiva.

    VastaaPoista
  2. Oi voi! Kun ei nyt tulisi..ja voi ei kun ohi meni ;( Mutta onnea voittajalle!

    VastaaPoista