Viikko 15

maanantaina, huhtikuuta 18, 2016

Maanantai, tulihan se sieltä jälleen. Siis se maanantaiden maanantai, se huonompi maanantai, josta mun ei ole tarvinnut vähään aikaan kärsiä lainkaan. Ja olen oikeastaan kovin hämmästynyt, mistä tämä maanantaiden maanantai taas tuli. Mähän menin eilen illalla ajoissa nukkumaankin ja nukuin kohtuu hyvät yöunet. Silti maaantai ei valjennut mulle yhtä ihanana kuin aiemmat. Oli pakko yrittää miettiä, mistä moinen johtuu. Olisikohan tällä säällä ollut jotain merkitystä? Tai sit viime viikonlopun touhukkuus kostautui. Tiedä häntä. Tai sit se on vain tämän ikä mikä alkaa painaa :D Eipä siinä, kyllä tästäkin maanantaista on selvitty ja kohta lähden unille. Joskin, mun oli ihan pakko nukkua tänään päikkärit. Mähän en todellakaan harrasta niitä enää, kun vaikuttaa pirulainen mun yöuneen. Vähän jo jännittää kuin ensi yön käy. Mutta mun oli pakko levähtää, mä meinaan nuokahdin motarilla kotimatkalla. Kyllä siinä taas säikytti aika kovasti, kun tajusi mitä sattui. Oli siis ehkä parempi vaan ottaa unoset.


Viime viikko oli kovin tavallinen. Vähän oli väsymystä normaalia enemmän, mutta niinhän se välillä menee. Oli pakko antaa itselle vähän armoa, ettei ihan piiputtaisi itteensä. Viikonloppuna me saatiin vieraaksi serkkuni Make ja hänen tyttöystävä Nina. Oli todella ihana nähdä heitä pitkästä aikaa ja viettää aikaa yhdessä! Lauantaina käytiin vähän shoppailemassa, mutta eipä me oikeastaan mitään ihmeellistä tehty. Se yhdessä oleminen on vaan ihanaa :) Ei siis viime viikosta oikeastaan mitään suurempaa raportoitavaa.


Tästä viikosta on tulossa melko hektinen. Melkein jokaiselle päivälle on jo jotain menoa ja jostain hommista on pakko joustaa tällä viikolla. Tälle viikolle mahtuu kaksikin blogitapahtumaa ja toisesta olen ottanut taas pienet vaatekriisit. Joo, Indiedaysin Blog Awardsit on taas lauantaina, eikä mulla ole pienintäkään aavistusta, että mitä mä puen päälle. Jos mun maanantai alkoi jo väsyneissä tunnelmissa, niin katsotaan miten pahasti olen loppu sitten loppuviikolla.


Mä olen muuten ihan hirmuisen närkästynyt nyt tuosta Instagramista. Se feedin uudistus on aivan pyllystä ja syvältä ja aivan totaalisen kökkö. Minkä ihmeen takia ne kuvat eivät voi tulla siihen siinä samassa normaalissa järjestyksessä, kun ihmiset kuviaan julkaisee? Nyt mulla jää ihan sata varmasti monia kuvia näkemättä tämän uudistuksen myötä, kun ne eivät nouse mun feediin. Kerran kun oot tykännyt, niin ne tykkäämäsi kuvat nouseekin sinne ylös uudestaan ja aina kun päivität, muuttuu kuvien järjestys ja näkyy eri kuvia kuin aiemmin. MUR, sanon vain. Enkä mä halua ottaa kaikista julkaisuilmoituksia käyttöön, kun sitten mula pilisee puhelin koko ajan. Jos mä en siis tykkää jonkun kuvista, niin se johtuu ihan vain tästä :(


Viime viikko jäi harmillisesti liikuntojen osalta aika vähäiseksi. Torstaina uuvutti niin paljon, että oli pakko otta lepiä ja viikonloppu kun meni vieraiden kanssa, niin en viitsinyt lähteä urheilemaan. Syömiset puolestaan meni kohtalaisen hyvin. Ainoastaan viikonloppuna tuli vähän herkuteltua vieraiden kanssa, mutta enpä ota siitä murhetta.


MA: Kävely (pururata, mäet juosten) 50min 5km
TI: Salitreeni 1h10min (rinta-hauis-ojentaja-vatsat)
KE: Kävely 1h (3km+3km), Salitreeni 1h (selkä-olkapää-vatsat)
TO: -
PE: -
LA: -
SU: -


Mä en todellakaan ole luopunut mun positiivusuudesta, vaikka väsyttää. Väsymys on kuitenkin taltutettavissa ;) Mitäs teidän viikkoon? Anteeksi taas pienestä hiljaisuudesta, mutta kyllähän te tiedätte, vieraiden kanssa aika hurahtaa niin nopeasti ;)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Tämä maanantai on täälläkin ollut kovin uninen. Viime viikolla intoilin kevättä ja riehuin joka suunnalla. Ei tälläinen vanha ihminen enää jaksa samalla tavalla.
    Kivaa viikkoa <3

    VastaaPoista
  2. Mä en ole myöskään iloinen Instan uudistuksesta, tuntuu, että kaikki "parannukset" tekee vaan entistä huonomman. :D

    VastaaPoista