Livbox - kesäkuun arvostelu

torstaina, elokuuta 04, 2016

Tiedetään, mä oon niin niin myöhässä tän postauksen kanssa. Kaksi postausta periaatteessa puuttuu välistäkin, mutta ei anneta sen haitata. Ajattelin tylysti yhdistää heinä- ja elokuun Livboxit samaan postaukseen, enhän mä sitä heinäkuun boxia ole edes käyttänyt. Lomalla avasin boxin, mutta siellä ne tuotteet edelleen odottaa kuvaamista ja käyttöönottoa. Loma oli todellakin lomailun aikaa, joten vähän kaikki jäi. Livboxikin unohtui heti avaamisen jälkeen enkä nyt ole ihan satavarma mihin sen olen edes laittanut :D Jossain hyllyn päällä mahdollisesti. Hylly, jonka päälle on kertynyt luvaton määrä kosmetiikkaa, lehtiä, raskausajan lehtisiä ja papereita sekä kaikkea mitä laukusta on löytynyt. Meillä ei todellakaan ole vierashuone kuvauskunnossa :D Tarkoitus olisi lauantai päivä pyhittää sille ja antaa huoneelle sen tarvitsema huomio ja rakkaus, että se pääsee kukoistukseen. Josko vihdoin ne kuvatkin, joita olen luvannut teille joku sata vuotta sitten.


Mutta se kesäkuun Livbox. Boxista löytyi tosiaan kuusi tuotetta sekä yksi herkku ja kyllä siitäkin joukosta löytyi suosikit vailla vertaansa.

Dove Advanced Hair Series Regenater Nourishment shampoo ja hoitoaine eivät saaneet sydäntäni ihmeemmin sykkimään. Toimivat oikein hyvin, vähän samalla tavalla kuin moni muukin testaamani pesuainekombo. Hiukset tuntuivat kyllä hoidetuilta, mutta ei nyt mitenkään niin mullistavasti, että haluaisin palavasti ostaa uuden setin. Voisin toki, mutta tosiaan sen kummemmin eivät sytyttäneet.

Batisten kuivashampoo on mun luottokaveri. Tämä matkakokoinen on edelleen testaamatta, sillä säästän sitä pikku matkoille. Multa kun löytyy varastoista ihan vaan muutama kuivashampoo ennestään. Ainut mikä tässä harmittaa, niin tummaan tukkaan on todella vaikea saada tuo välillä tasoittumaan.

Essence Forbidden Volume ripsiväri, siinä vasta tuote joka yllätti ihan toden teolla! Essence on mulle merkkinä tuttu ja olen sieltä joukosta jo monta hyvääkin tuotetta löytänyt, mutta en todellakaan osannut odottaa, että ripsiväri toimii näin kivasti! Annetaanko kuvien puhua puolestaan? :)


Forbidden Volumen ripsiharja on melko tiivistä harjasta ja se on muotoiltu pienesti kaarevaksi. Sillä on helppo levittää väri aina silmän sisäkulman ripsiin kuin ulkonurkkaankin.



Ripsiväri tuuhentaa, antaa pituutta ja tekee mielestäni ripsistä näyttävät. Tai ainakin hintaansa nähden näyttävät. En todellakaan olisi osannut kuvitella, että näin kivasti toimii.



Mulla on kyllä luonnostaan kivan pituiset ripset, mutta kyllä sen huomaa, jos joku ripsari ei sovi. Tämä oli hinta-laatusuhteeltaan aivan kymppi. Tai kymppi miinus.


Se. mistä annan sen miinuksen, niin mulla päivän aikana ripsien osuessa yläluomeen, tarttui väri sinnekin haaleasti. Samoin saattoi käydä alaluomille, vaikkei mulla väriä alaripsissä olekaan. Mutta se oli kuitenkin sen verran pieni haitta, kun vasta alkoi tapahtumaan illemmalla. Pidän muuten tästä todella kovasti.

ACO Sunkissed itseruskettava kasvovoide on omalta osaltani testaamatta. Mä en ole koskaan kamalasti syttynyt itseruskettavista ja senkin takia nyt jäi tämäkin testaamatta. Ja tänä kesänä en ole aurinkoakaan ihmeemmin ottanut. Mulla on pieni patteri omassa kehossa, joten pysyttelin paljon mieluummin varjossa :D Kuuma on vähän väliä meinaan. Mutta kyllä mä tälle vielä varmasti mahdollisuuden annan. Tekisi mieli nähdä, kuinka hyvin sillä saa väriä kasvoihin.

Vaseline Aloe soothe. BEST! Ihan ykköstuote! Nopeasti levitettävä, hyvin imeytyvä ja sopivasti kosteuttava, varsinkin näin kesäaikaan. Aloe tuoksuu ihan kivalle, mutta en huomannut todella kovaa eroa tavalliseen. Tätä suosittelen ihan täysiä!

Patukka muuten meni äidille, sitä en maistanut :D

Ihan kiva boxi siis, mutta aika keskivertoa laadullisesti. Mikä tuote nousi teidän suosikiksi?

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Juma toi Essencen ripsari! Ei ole niin arvokas etteikö voisi ostaa testiin, eikä myöskään harmita mikäli ei omille ripsille sovi! Ens minimanireissulla testiin, varmasti.

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nimenomaan! Ei ole kova tuhlaus, jos ei sovikaan omille ripsille. Suosittelen kyllä kokeilemaan :)

      Poista
  2. Aivan ihanat nuo sun ripset 😍 mun suosikiks nousi myös tuo ripsari. Aikaisemmassa postauksessa muuten kun kerroit että täytät 30, en ollut uskoa! Oot ihan ku kakskymppinen :D ihana sinä. Nyt jotenki alkanut seuraamaan sun blogia vielä suuremmalla innolla kuin aikaisemmin, kun saadaan vauvelitkin melkeen samaan aikaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Sara! Mä en kestä sun ihanaa kommenttia ♥ Kiitos kovasti :) Juu, kolkyt on todella ihan nurkan takana. Omasta mielestä näytän jopa vanhemmalta :D
      Ja ihanaa! Laitahan mulle kans kommenttia sit miten siellä menee raskaus yms. ♥ Ihan mahtavaa!

      Poista
  3. Kylläpäs tuo Essence näyttää hyvältä! Itse annoin sen eteenpäin koska kuulin että se sottaa ja en tykkäisi siitä yhtään. Acon itseruskettavaa kannattaa kokeilla, ihana tuote jolla saa kivan luonnollisen hehkun kasvoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätti kyllä mutkin ihan täydellisesti :) Hyvä ripsari, harmi että laitoit jakoon.
      Pitää ehdottomasti testata sitä Acoa :)

      Poista
  4. Ehdottomasti tuo Essencen mascara, oli todella positiivinen yllätys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätti todella positiivisesti. Ei aina tartte olla hinnakas tuote toimiakseen, taas sen sai huomata :)

      Poista