Livbox on nyt Bettebox

keskiviikkona, toukokuuta 03, 2017

Hei hei hei muruset! Miten ihmeessä taas tässä ehti vierähtää näin pitkä aika edelliseen postaukseen? Nyt siis äkkiä sormet naputtelemaan uutta tekstiä eetteriin, että saadaan purettua tätä mun postaus sumaa. Mulla on tosiaan kertynyt kirjoitettavaa enemmän kuin laki sallii :D Yritän tykittää kaikki ulos mahdollisimman pian. Vauvajuttujen ohella, tottakai. :)

Tämäkin postaus on odottanut päivänvaloa jo pienen ikuisuuden. Tai no, tammikuusta lähtien. Mähän olen tilannut Livboxia periaatteessa alusta asti. Olikin pienoinen yllätys, kun boxi otti ja vaihtoin vuodenvaihteen jälkeen nimensä Bette Boxiksi. Samalla kuitenkin toive laadukkaammasta sisällöstä tuli mieleen. Mielestäni nimimuutos oli oikein onnistunut ja innolla odottelinkin ensimmäisen Bette Boxin saapumista. Katsotaan nyt kuitenkin ensin vielä viimeinen Livbox, eli joulukuun 2016 viimeinen musta mysteerilaatikko.


En ala sen kummemmin nyt erittelemään teille jokaista tuotetta erikseen, sillä tästä postauksesta tulisi viiden kilsan mittainen. Joulukuussa saimme maistaa vielä viimeisen Livboxin sisältöä ja tottakai sieltä piti löytyä hammastahna. Oikein huvitti. Hammastahnat tuli meinaan sen verran tutuiksi Livboxin myötä. Tuo Jordan ei kylläkään saa multa peukkua. Oli niin pahan makuinen :D Pesujuttuja, ihan ok, mutta parasta viimeisessä Livissä oli ehdottomasti meikit. Manna Kadar contour paletti sekä Lumenen uutuus hohde. Tuo Lumene oli niin mahtava!! Tykästyin tuohon ihan satasella.

Viimeisestä boxista tuli myös iso kiitos pitkäaikastilaajille. Manna Kadarin huulikiilto. Muotisävyssä vielä kaiken lisäksi.


Kiittäen painoin viimeisen Livboxin mustan laatikon kiinni ja olin todella innoissani viimeisestä sisällöstä. Se oli ainakin oikein onnistunut omasta mielestäni. Äärimmäisen suurella mielenkiinnolla ja innolla kuitenkin odotin ensimmäistä Bette Boxia saapuvaksi.


Bette Box oli kokonaan uudessa sävyssä. Rusehtava pahvi valkoisella Bette Box tekstillä. Ihan hyvältä näytti. Mutta sisältö, miltäs se on nyt sitten vaikuttanut? Yhteensä siis olen saanut jo neljä Bette Boxia ja viidettä odotellaan piakkoin jo saapuvaksi. Mä niin tiedän, että mun olisi ehkä jo aika sanoa purkkimäärääni tutkiessa hyvästit näille boxeille, mutta mä en vaan pysty luopumaan. Ensinnäkin, mä saan nämä vielä vanhalla alkuperäisellä hinnalla. Bette Boxin hinta meinaan nousee nyt 18,90€/kk, joten jos nyt lopetan, niin mulla nousee ihan rajusti boxien hinta. Ja eihän me siitä päästä yli eikä ympäri, että mä olen niin koukussa kosmetiikkaan, että nämä nyt vaan piristävät mieltä. Ja perhe kiittää, jos saan samoja tuotteita mitä olen jo muuten hommannut :D Eli vielä ainakin toistaiseksi minä jatkan tilaamista.


Ensimmäinen Bette Box sisälsi yhteensä viisi tuotetta. Samantyylinen linja siis jatkuu. Tuotteet oli todella hyvän kokoisia ja alku vaikutti todella lupaavalta! Kaksi meikkiä, wuhuu!. Manna Kadarrin poskipuna sekä Maybellinen ripsiväri. Meikit tuovat aina yhtä suuren hymyn kasvoille. Kaksi hiustuotetta ja Lumenen uutuus kasvovoide. Kokonaisuus osui ja upposi meikäläiseen ainakin :)


Tietysti jännitti saada seuraava boxi, pitääkö se tasonsa yllä. Tällä kertaa boxin uumenista paljastui kuusi tuotetta. Tällä kertaa mukana oli kaksi pienempää näytettä, mutta muuten sisus edelleen ihan toimiva. Biotiinia tablettina (tulee muuten mulle kohta tarpeen, imetys vie mun hiukset :O). Deodorantti, joka odottaa testausta kun lopetan imetyksen. Näyte hiusöljystä sekä Avenen Misellivedestä. Lumenen uutuusripsari, ihan mahtava sekä Nivean silmänymärysvoide, jossa hieman sävyä peittämään tummia silmäalusia. Tai ei tuo silmänymärysvoide taida oikealta nimeltään olla. Mutta näille äitiyden tuomille silmäkasseille erittäin toimiva tuote.
Helmikuun boxi siis oli edelleen ihan hyvä. Kaikki tuotteet edelleen tullut itselleni käyttöön. Se on jo aika hyvä, jos miettii tuota mun kosmetiikkavarastoa.


Maaliskuussa tuli jälleen viisi tuotetta, mutta niistä kolme täysikokoisia. Kaksi hiustuotetta, kuivashampoo sekä sävyttävä tyvispray. Molemmat löytyy omista kokoelmista. Mutta on myös tarpeelliset. Eli käyttöön jäivät. Madaran kasvokuorinta oli ihana uusi tuttavuus ja tätä voisin ostaa täysikokoisen. Oli niin ihana ja teki kasvoille hyvää. Lumenen CC voide, vanha ihana tuttavuus. Onkohan tässä muuttunut koostumus uudistuksen myötä? En ole siis vielä kokeillut, mutta aiemmin tästä tykkäsin erittäin paljon. Nivea Men tuote oli yllättävä. Moni tätä varmaan ihmetteli. Miksi miesten tuote tuli boxista. Mutta tämä on kuulkaas todettu sellaiseksi meikkiprimeriksi kauneusgurujen keskuudessa, että olin todella innoissani tämän löytyessä boxista. Jos en nyt ihan väärin muista, tämä oli bloggaajaboxi. Mutta edelleen olin siis oikein tyytyväinen sisältöön.


Ja huhtikuussa saatiin jälleen viisi tuotetta. Sisältö näytti oikein mielekkäältä taas. Eyluren volume irtoripset ja Lumenen luomiväri sai multa isot hihkunnat. Toimii! Herbinan huulivoide, ihana karkkimaku. Ziajan vuohenmaito kasvovoide ja Glissin shampoo. Ei siis huhtikuussakaan ollut lainkaan huono sisältö. Mulle on siis ainakin tähän mennessä natsannut kaikki sisällöt oikein hyvin.

Muutos Livboxista Bette Boxiksi on mielestäni ollut oikein onnistunut. Sisällöt ovat olleet onnistuneita ja ihan kuin jopa vähän parempia. Vai kuvittelenko vain? Mitä te olette tykänneet muutoksesta?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Itse koen, että sisällön suhteen ollaan menty parempaan suuntaan ja innolla odottelinkin koska toukokuun boxin saa hyppysiinsä :)

    VastaaPoista
  2. LV:llä on tosi hyvä hajusteeton deodorantti muuten. Tuli vaan mieleen, jos ei halua haista hielle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, itseasiassa sitä olenkin jo pikkasen käyttänyt. En vain halua niin lähelle tissejä laittaa oikeastaan mitään tuotteita vielä ;) Pieni mies saa tissitellä ilman mitään aineita lähellä suutaan ;)

      Poista