Isadora syksy 2017

maanantaina, syyskuuta 04, 2017

Ette kuulkaa usko. Mulla on täällä kovat paikat menossa. Kaksi isoa juttua. Molemmat tietenkin liittyy Oliveriin. Ensimmäiseksi voisin kertoa sen, että Oliver oppi nyt nousemaan tukea vasten seisomaan ja sitä pitää tehdä koko ajan. Siis koko ajan. Illalla nukkumaan mennessäkin. Eihän sitä pieni ihminen nyt unta tarvitse, kun oppi seisomaan. Nyt pitää oikeasti olla silmät selässäkin, mielellään katsetta ei saisi edes pojasta irroittaa. Se on sekunti, kun hän on keksinyt uuden paikan ja menee tutkimaan. Ja toinen asia liittyy osittain myös muhun. Tai mun kosmetiikkaan tarkemmin. Me aletaan nyt tehdä tuosta meidän pikku kammarista Oliverille huonetta ja tähän asti huone on toiminut vierasvarana sekä mun kosmetiikkahuoneena. Nyt sit kosmetiikka saa väistyä tieltä. Mun rakas kosmetiikkalipasto saa häätöpassin ja kosmetiikka joutuu etsimään uutta paikkaa. Onneksi synttärit on tulossa ja olen tuolta rakkaalta ukko-kullalta pyytänyt jo uusia pienempiä lipastoja, mutta kyllä mulla on sellainen pieni kosmetiikkahaikeus menossa :D Silti intoilen kovasti, että Oliver saa oman huoneen. ♥

Tästä kosmetiikkahaikeudesta täysin toiseen ääripäähän, eli siihen superintopiukeuteen mikä mut aina valtaa uuden kosmetiikan tullessa. Mulla on kuulkaa monta ihanaa teille näytettävänä oikeasti (mistä vaan saisin ajan tulla tänne kaikesta kertomaan..?) ja nyt sit aloitetaan Isadoran syysuutuuksista. Mä sain kokoelmasta muutamia näytteitä teillekin esiteltäväksi ja voi miten mä olen näistä intoillut :)


Kokoelmaan kuuluu myös ihan ehdottomasti omat suosikkini pari nelikko luomiväripalettia sekä paletti kasvoille Blush&Glow. Niitä minulla ei siis ole nyt näyttää, mutta suosittelen kurkkaamaan vaikka tämän linkin takaa kaikki tuotteet. Näistä tuotteista olen ehtinyt kokeilla kunnolla vasta kynsilakat sekä huulipunakynän. Mun meikkauskerrat kun on laskettavissa edelleen kahden käden sormilla synnytyksen jälkeen. Mutta tärkeämpi nyt on vain saada nää ihanuudet näytille :D


Ensimmäiseksi nämä aivan mielettömän ihanassa putkilossa olevat huulikiillot. Tai tarkemmin Liquid Lip Cream. Sain kolme sävyä neljästä ja ihanan herkulliset sävyt on kyllä. 18 Brunette, 17 Red Legend ja 14 Loving Red. Muut jäävät pysyvään valikoimaan, mutta Red Legend on vain kausisävy.

suositushinta 13,90€

Aplikaattorit ovat oikein miellyttävät ja niilla tuntui olevan helppo levittää tuotetta. Huuliin asti en siis ole näitä vielä testannut, mutta swatchatessa hämmästyin. Miten pehmeät, kermaiset ja mielettömän pigmenttiset sävyt ovat!


Tietysti olin fiksu ja laitoin sävyt väärin päin kädelle :D Mutta siis kai tuosta tajuaa sen :D Mutta katsokaa, ihan mielettömän upea pigmentti. Tekee mieli saada näitä huulillekin. Laitan kyllä kuvaa tännekin, kun sinne asti pääsen. Mulla on vaan ollut huulet oikeastaan ihan omillaan koko ajan. Enhän mä kehtaa suukotella pientä miestä punaiseksi. Koska mähän suukotan toista vähän päästä :D

suositushinta 15,50€

Kokoelmaan kuuluu pari näitä Sculpting lipstickejä ja minä sain testiin sävyn 28 Bare Beige. Nämä kynämäiset huulipunat on mun yksiä suosikkeja helpon levitettävyyden takia. Ja tämä sävyhän on nyt muuten aivan mielettömän ihana. Oli pakko testata muuten meikittömään naamaan ja ihana! Liukuu kuin unelma ja jättää huulet miellyttävän tuntuisiksi. Ehdottomasti nousi yhdeksi suosikki nude sävyksi.


Kynsilakat oli pakko saada käyttöön heti. Siis ihan heti. Piristää meinaan huomattavasti itseäni, kun on edes vähän väriä muuten niin värittömässä kehossa :D Sain sävyt 561 Red Legend (hohtava) ja 562 Ruby Velvet. Aivan mielettömän kauniit sävyt, täydelliset syksyyn, joten lakkasin kynnet samana iltana kun sain nämä. Kyllä, silmät ristissä oli vaan pakko :D

suositushinta 8,90€

Laitoin hohtavaa Red Legendiä nimettömiin, mutta muuten Ruby Velvetiä. Nämä levittyivät tuttuun hyvään Isadora laatuun ja peittivät kahdella kerroksella täydellisesti. Nämä tummat punaiset houkuttelevat aina mua syksyisin.

Viimeisenä vielä Stretch Lash Mascarat, jotka eivät nyt tarkalleen tähän Autumn Legends kokoelmaan kuuluneet. Tulivat nyt vaan sopivasti syksyksi nämäkin. Eli neljä eri sävyistä ripsiväriä ja tässä erikoisuutena on ripsiharjan koon muunneltavuus.


En ole päässyt näitä testaamaan vielä ripsiin asti, mutta kovasti kiinnostaa, että mitä tuo muunneltavuus harjan koossa mahdollisesti tekee ripsissä. Harja pidennettynä pitäisi antaa ripsiin pituutta, volyymia sekä erottelevuutta. Lyhyenä taas extra volyymia sekä high definition, miten sen nyt sitten suomentaisi :D Todella mielenkiintoista testata, miten toimii käytännössä. Mä meinaan rakastan ripsivärien testailua ja nyt mulla on niitä vielä neljässä kivassa eri sävyssä :)


01 Black, 03 Dark Brown ja 04 Dark Blue tulee pysyvään valikoimaan ja 05 Burgundy on nyt vain kausisävy. Ja mua itseäni kiehtoo näistä juurikin se sävy kaikista eniten. Mutta mä olen syksyn lapsi ja huomaan, että kaikki syyssävyt innostaa mua kaikista eniten. Murretut ja lämpimät sävyt varsinkin. Mutta kunhan saan näitäkin testattua, niin pistän tietty arviota tänne tulemaan.

Mutta nyt mun pitäisi mennä tosiaan tyhjentämään mun kosmetiikkalipasto. Hieman innostunein haiken fiiliksin. Otan apuriksi reippaan pienen miehen, joka vissiin nyt vihdoin tekee hampaita.
Ihanaa alkanutta viikkoa muruset! ♥

*tuotteet saatu testattavaksi

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Upeita meikkejä. Nuo kynsilakat on kyllä hyviä ja kuten sanoit, kaksi kerrosta riittää ja pysyy yllättävän hyvin myös töissä, jossa lotraan vetta ja käsidesia koko ajan :)
    Oliverista on tullut jo niin iso. Apua, mihin tämä aika oikein menee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans pesen käsiä ihan koko ajan. Siltä ne myös näyttääkin.
      Ja ihan oikeasti, mihin tää aika karkaa? Mun vauva ei ole enää yhtään vauva :'D

      Poista
  2. Ihania sävyjä ♡ Tuo burgundyn värinen ripsari kiinnostaa tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän pikaisesti meikata sillä, että saan blogiinkin kuvat siitä :)

      Poista
  3. Onpa kyllä upeita sävyjä! Just täydellisiä syksyyn. Olispa jännä kokeilla miltä tuo Burgundy näyttäis ripsissä.
    Ja hei, tännepäin voi sitten laittaa lähetystä tulemaan jos ei kaikki aarteet mahdu uusiin lipastoihin ;D Kiva kyllä että pikkumies saa oman huoneen, innolla odotamme siitä sitten vilautuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Burgundi on tulossa kyllä blogiin heti kun saan sillä meikattua :D Tää aika hupenee johonkin muuhun koko ajan :D
      Vilautuksia huoneesta tottakai, nykyisestäkin tulossa. Sekin pitänyt tehdä jo aika päivää sitten. Ja hihii, tervetuloa penkomaan poislähteviä kosmeja :D

      Poista